Zamknij [x]
Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookie z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie

UOKIK - Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Powiększ czcionkęPomniejsz czcionkęWersja z wysokim kontrastemWersja tekstowaWersja tekstowaKanał RSSPobierz kod QREnglish version

Tu jesteś: Strona główna > BIP > Koncentracje

CCC S.A. z siedzibą w Polkowicach

< poprzedni | następny > 11.05.2018

DATA WPŁYWU WNIOSKU: 10.05.2018 r.

SYGNATURA SPRAWY: DKK1-423/1/18/JBG

WNIOSKODAWCA LUB WNIOSKODAWCY:

CCC S.A. z siedzibą w Polkowicach

NA CZYM POLEGA KONCENTRACJA:

Nabycie przez CCC S.A. z siedzibą w Polkowicach części mienia Adler International spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Dąbrówkach

STAN SPRAWY: Sprawa w toku

SKRÓCONY OPIS KONCENTRACJI - PODANY PRZEZ WNIOSKODAWCĘ/WNIOSKODAWCÓW:

Spółka CCC S.A. z siedzibą w Polkowicach w dniu 11 kwietnia 2018 roku, zawarła z Adler International spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Dąbrówkach warunkową umowę zobowiązującą do sprzedaży zorganizowanej części przedsiębiorstwa. Nabywana część przedsiębiorstwa obejmuje 41 sklepów (w tym kilka w organizacji), które stanowią salony detalicznej sprzedaży obuwia oznaczone logo „CCC”, wchodzące w skład sieci sprzedaży zorganizowanej przez CCC. Przejmowane sklepy przed dokonaniem koncentracji działają na podstawie umowy agencyjnej z CCC S.A. pod marką CCC. Nabywane sklepy są zlokalizowane w kilkudziesięciu miejscowościach na południu Polski. Detaliczny rynek sprzedaży obuwia uznawany jest za rynek lokalny, zatem przedmiotowa koncentracja dotyczy kilkudziesięciu rynków lokalnych.

Przedmiotowa transakcja podlega zgłoszeniu do Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na podstawie art. 13 ust. 1 w związku z art. 13 ust. 2 pkt 4 ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów. Transakcja ta stanowi kolejny etap realizacji strategii Grupy Kapitałowej CCC w zakresie porządkowania i rozwoju sieci sprzedaży.

Planowana transakcja będzie miała znikome znaczenie z punktu widzenia prawa ochrony konkurencji. Przejmowana sieć sklepów CCC zmieni jedynie właściciela, nie będą to już sklepy agencyjne Adler działające pod marką CCC ale sklepy własne CCC. W 30 miejscowościach gdzie dochodzi do koncentracji, CCC nie posiada żadnego sklepu własnego ani agencyjnego, zatem na skutek transakcji nie nastąpi kumulacja udziałów rynkowych na żadnym z lokalnych rynków detalicznej sprzedaży obuwia zaangażowanych w koncentrację.

Koncentracja nie będzie miała także żadnego wpływu na konsumentów. Z perspektywy konsumentów na lokalnych rynkach detalicznej sprzedaży obuwia nic się nie zmieni. Przejmowane sklepy nie zmienią swojego brandu, nie zmieni się także ich oferta ani w zakresie produktowym ani w zakresie cenowym.

Rejestr zmian

Data wytworzenia: 2018-05-11 14:15
Zatwierdził: Robert Kamiński
Data udostępnienia: 2018-05-11 14:16
Wprowadził: Tomasz Nastulak

 

Warto przeczytać

Zgoda UOKiK: Cyfrowy Polsat może przejąć Netię
Zgoda UOKiK: Cyfrowy Polsat może przejąć Netię

UOKiK wydał zgodę na przejęcie przez Cyfrowy Polsat kontroli nad Netią. Przeprowadzone postępowanie i badanie rynku wykazały, że transakcja nie spowoduje ograniczenia konkurencji.   ...>

UOKiK  przeciw Nord Stream 2
UOKiK przeciw Nord Stream 2

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczyna postępowanie przeciw Gazpromowi i pięciu międzynarodowym podmiotom odpowiedzialnym za finansowanie gazociągu Nord Stream 2.   ...>

Przeszukanie UOKiK - instrumenty muzyczne
Przeszukanie UOKiK - instrumenty muzyczne

UOKiK przeprowadził przeszukanie w siedzibach przedsiębiorców zajmujących się dystrybucją  instrumentów muzycznych.   ...>

Pułapki w menu dla turysty - kontrole Inspekcji Handlowej
Pułapki w menu dla turysty - kontrole Inspekcji Handlowej

Plamiak zamiast dorsza, kebab z baraniną bez baraniny, oscypek zastąpiony roladą ustrzycką – takie dania serwowały restauracje, bary czy smażalnie w miejscowościach turystycznych. ...>

Branża mleczarska - raport UOKiK
Branża mleczarska - raport UOKiK

Obowiązek wydania całego mleka z gospodarstwa pod groźbą kary. To nie opis polskiej wsi z XVI wieku, lecz umowa mleczarni z rolnikiem w 2018 roku.   ...>

Jakość paliw w 2017 roku
Jakość paliw w 2017 roku

Inspekcja Handlowa zakwestionowała w ubiegłym roku 2,34 proc. skontrolowanych próbek paliw płynnych u wybranych losowo przedsiębiorców.   ...>

Komitet Społeczny Rady Ministrów o działaniach na rzecz ochrony konsumentów
Komitet Społeczny Rady Ministrów o działaniach na rzecz ochrony konsumentów

Nieuczciwe działania przedsiębiorców, którzy wykorzystują ufność osób starszych, ich naiwność czy nieznajomość prawa konsumenckiego, to zjawisko, które musimy wyeliminować ...>

Kurs online na temat zmów przetargowych
Kurs online na temat zmów przetargowych

Skorzystaj ze szkolenia poświęconego prawu konkurencji w zamówieniach publicznych. Dowiedz się, czym jest zmowa przetargowa oraz jakie są sposoby jej wykrywania ...>

Do góry

Zobacz także:
Bezpieczne place zabawICPENKonkurs na prace magisterskie i doktorskieEuropejskie Centrum KonsumenckieUE100-lecie odzyskania niepodległości