Zamknij [x]
Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookie z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie

UOKIK - Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Powiększ czcionkęPomniejsz czcionkęWersja z wysokim kontrastemWersja tekstowaWersja tekstowaKanał RSSPobierz kod QREnglish version

Tu jesteś: Strona główna > Urząd > Informacje ogólne > Aktualności

Warsztaty dla mediów - ustawa o prawach konsumenta

< poprzedni | następny > 19.11.2014

Warsztaty dla mediów - ustawa o prawach konsumenta

Dziennikarzu – jest coś, co chciałbyś wiedzieć o ustawie o prawach konsumenta, ale boisz się zapytać? Już 12 grudnia wyjaśnimy wszystkie wątpliwości. UOKiK razem z Federacją Konsumentów zaprasza na warsztaty dla dziennikarzy

Podczas warsztatów eksperci Urzędu oraz Federacji Konsumentów wyjaśnią zmiany w nowym prawie konsumenckim wchodzące w życie 25 grudnia. W spotkaniu weźmie udział także Dorota Karczewska – wiceprezes UOKiK.

Zapraszamy 12 grudnia do Centrum Konferencyjnego UOKiK (Plac Powstańców Warszawy 1) od godziny 11:00 do 13:00.

Podczas szkolenia wyjaśnimy, jak zmieni się telemarketing, w jaki sposób konsument będzie mógł dochodzić roszczeń z rękojmi, a jak na podstawie gwarancji. Opowiemy o konsekwencjach niedopełnienia przez e-sprzedawcę obowiązków informacyjnych. Podsumujemy stary i nowy porządek prawny. Znajdziemy odpowiedzi na najbardziej skomplikowane pytania. Zapewniamy materiały szkoleniowe.

Nie czekaj, zarejestruj się już dziś. Ilość miejsc jest ograniczona, dlatego o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń. Aby wziąć udział w warsztatach, należy do 10 grudnia zarejestrować się on-line, telefonicznie 22 55 60 111 lub mailowo: biuroprasowe@uokik.gov.pl  Szkolenie jest dostępne wyłącznie dla przedstawicieli mediów. 

Dodatkowe informacje dla mediów:

Małgorzata Cieloch, Rzecznik prasowy UOKiK
pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa
Tel.: 22 827 28 92, 55 60 106, 55 60 314
E-mail: malgorzata.cieloch@uokik.gov.pl

Tagi: wydarzenia,

Pliki do pobrania

 

Warto przeczytać

Sanepid i Inspekcja Handlowa skontrolowały posiłki w szpitalach
Sanepid i Inspekcja Handlowa skontrolowały posiłki w szpitalach

Inspekcja Handlowa i Państwowa Inspekcja Sanitarna wspólnie sprawdziły, jakie posiłki są podawane pacjentom ...>

Sprzedaż internetowa - decyzja UOKiK
Sprzedaż internetowa - decyzja UOKiK

14 dni od otrzymania towaru – tyle masz czasu na zwrot, gdy kupujesz w internecie. Przedsiębiorca powinien oddać koszty towaru i przesyłki. UOKiK ukarał sklep, który nie przestrzegał tych przepisów ...>

Telefon na kartę - UOKiK bada reklamy
Telefon na kartę - UOKiK bada reklamy

Jasne dla konsumenta, rzetelne i uczciwe – takie powinny być reklamy usług telekomunikacyjnych. Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów sprawdzi, jak czterej ...>

Pozasądowe rozwiązywanie sporów - ustawa podpisana przez Prezydenta i ogłoszona
Pozasądowe rozwiązywanie sporów - ustawa podpisana przez Prezydenta i ogłoszona

Prezydent podpisał ustawę o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Nowe prawo wejdzie w życie 10 stycznia 2017 r. ...>

Promocje w Agata Meble i BRW - decyzje UOKiK
Promocje w Agata Meble i BRW - decyzje UOKiK

Rabat na cały asortyment – tymi hasłami salony meblowe Agata Meble oraz BRW reklamowały swoje oferty. Nie informowały jednak o tym, że nie wszystkie produkty są objęte promocją ...>

Stołówki szkolne i akademickie - kontrola IH
Stołówki szkolne i akademickie - kontrola IH

Inspektorzy Inspekcji Handlowej sprawdzili, co jedzą uczniowie oraz studenci. Najwięcej nieprawidłowości dotyczyło oznakowania żywności oraz podawania informacji o cenach, najmniej uwag wniesiono do jakości posiłków ...>

Postępowanie UOKiK: ubezpieczenie OC
Postępowanie UOKiK: ubezpieczenie OC

Praktyka spółki Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń dotycząca przedłużania umów ubezpieczenia komunikacyjnego OC może naruszać prawa konsumentów. ...>

Dodatkowe liczniki na wodę - działania UOKiK
Dodatkowe liczniki na wodę - działania UOKiK

Odbiorca usług wodno-kanalizacyjnych powinien mieć prawo wyboru pomiędzy tańszym urządzaniem tradycyjnym, a droższym do odczytu radiowego ...>

 

  
  

Do góry

Zobacz także:
Bezpieczne place zabawICPENKonkurs na prace magisterskie i doktorskiePytania i odpowiedziEuropejskie Centrum Konsumenckie