Tu jesteś: Strona główna > Urząd > Informacje ogólne > Aktualności
Zasady publikowania informacji o wynikach badań rynku
< poprzedni | następny > 02.04.2015

Jednym z najważniejszych celów UOKiK jest przejrzystość działań i polityka otwartości. Zasady publikowania informacji o wynikach badań rynku prowadzonych przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów stanowią element misji prowadzenia aktywnej polityki promowania konkurencji
W ramach swoich kompetencji UOKiK prowadzi badania wybranych rynków. Celem analiz jest określenie ich struktury, stanu konkurencji i stopnia koncentracji. Badania rynku dostarczają i systematyzują wiedzę na temat poszczególnych rynków, wzmacniając przejrzystość obrotu gospodarczego.
Publikacja informacji o wynikach badań rynku jest częścią misji prowadzenia przez UOKiK aktywnej polityki promowania konkurencji. To kolejny dokument wyjaśniający politykę informacyjną. Dotychczas opublikowane zostały Wyjaśnienia w sprawie reguł kontaktów z przedsiębiorcami oraz zasady działania UOKiK na portalu Twitter.
Wyjaśnienia dotyczące informowania o wynikach badań rynku są dostępne na stronie internetowej UOKiK.
Dodatkowe informacje dla mediów:
Biuro Prasowe UOKiK
pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa
Tel.: 22 827 28 92, 55 60 106, 55 60 314
E-mail: biuroprasowe@uokik.gov.pl
Tagi: badania rynku, prawo, wytyczne, wyjaśnienia, uokik, informacje, zasady,
Pliki do pobrania
- Komunikat prasowy (121,84 KB, docx, 2016.06.14)
- Zasady publikowania informacji o wynikach badań rynku (405,26 KB, pdf, 2016.06.14)
Warto przeczytać
Przedsiębiorca czy osoba fizyczna nieprowadząca działalności gospodarczej? Kto sprzedaje na platformie i jakie wynikają z tego prawa dla konsumentów? Jaki jest podział obowiązków między platformą a sprzedającym? ...>
Prezes UOKiK nałożył łącznie ponad 5 mln zł kary za nieprawidłowe oznaczanie materiałów reklamowych w mediach społecznościowych. ...>
Sprawdziliśmy oznakowanie 20 modeli bidonów dla dzieci do lat 4. Nieprawidłowości miało 8 z nich. ...>
Prezes UOKiK Tomasz Chróstny postawił zarzuty wprowadzania konsumentów w błąd spółkom Lord i Polskie Sklepy Odzieżowe (marka Lavard). ...>
Prezes UOKiK Tomasz Chróstny wszczął postępowanie wyjaśniające dotyczące możliwego ustalania cen na rynku wyposażenia łazienek. ...>
Prezes UOKiK postawił zarzuty UPC Polska, spółce grozi kara do 10 proc. obrotów. ...>
Wyszukiwarka
Konsumencie, masz problem?
-
Kontakt
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
pl. Powstańców Warszawy 1
00-950 Warszawa
tel. 22 55 60 800
uokik@uokik.gov.pl
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP -
Porady dla konsumentów
- Infolinia Konsumencka, tel. 801 440 220 oraz 222 66 76 76 czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 18:00, opłata wg taryfy operatora.
- porady@dlakonsumentow.pl
- Rzecznicy konsumentów
- Europejskie Centrum Konsumenckie