Tu jesteś: Strona główna > Urząd > Informacje ogólne > Aktualności
Spotkanie dotyczące suplementów diety
< poprzedni | następny > 13.01.2016

Zwiększenie rzetelności reklam suplementów diety, potrzeba większej edukacji konsumentów i sprzedawców oraz walka z szarą strefą – to główne wnioski ze spotkania 18 instytucji publicznych i stowarzyszeń branżowych zaangażowanych w tematykę suplementów diety
Spotkanie, które odbyło się 13 stycznia w siedzibie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, poświęcone było problematyce suplementów diety. Wzięło w nim udział 18 przedstawicieli instytucji publicznych, organizacji branżowych i konsumenckich. Działania te są kontynuacją akcji zainicjowanej przez UOKiK w ramach sieci na rzecz ochrony konsumentów dotyczącej suplementów diety, m.in. reklam.
Uczestnicy spotkania podkreślali kwestię samoregulacji branży w zakresie zwiększania rzetelności reklam suplementów diety, a także edukacji konsumentów i sprzedawców. Spotkania będą odbywały się raz na kwartał.
Dodatkowe informacje dla mediów:
Biuro prasowe UOKiK
pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa
Tel. 22 827 28 92, 55 60 314 , 55 60 111
E-mail: biuroprasowe@uokik.gov.pl
Twitter: @UOKiKgovPL
Tagi: ochrona konsumentów, konsumenci, leki, suplementy diety, zdrowie, spotkanie,
Pliki do pobrania
- Komunikat prasowy (149 KB, doc, 2016.06.14)
Warto przeczytać
Sprawdziliśmy oznakowanie i właściwości chemiczne 20 modeli zabawek elektronicznych. ...>
Prezes UOKiK wszczął postępowanie wobec firmy Best-Review z Leszna za handel nieprawdziwymi recenzjami w internecie. ...>
Sprawdziliśmy 30 modeli zabawek: cyferki i literki, puzzle, klocki, wędki z rybkami, kulki i patyczki magnetyczne. ...>
Prezes UOKiK zamknął postępowanie wyjaśniające dotyczące rabatów stosowanych przez brokerów mediowych na rynku reklamy telewizyjnej. ...>
Prezes UOKiK razem z czterema państwowymi instytucjami rozmawia z platformami społecznościowymi: Metą, Googlem i TikTokiem. ...>
Przedsiębiorca czy osoba fizyczna nieprowadząca działalności gospodarczej? Kto sprzedaje na platformie i jakie wynikają z tego prawa dla konsumentów? Jaki jest podział obowiązków między platformą a sprzedającym? ...>
Wyszukiwarka
Konsumencie, masz problem?
-
Kontakt
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
pl. Powstańców Warszawy 1
00-950 Warszawa
tel. 22 55 60 800
uokik@uokik.gov.pl
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP -
Porady dla konsumentów
- Infolinia Konsumencka, tel. 801 440 220 oraz 222 66 76 76 czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 18:00, opłata wg taryfy operatora.
- porady@dlakonsumentow.pl
- Rzecznicy konsumentów
- Europejskie Centrum Konsumenckie