Tu jesteś: Strona główna > Urząd > Informacje ogólne > Aktualności
Zaproszenie na debatę konsumencką
< poprzedni | następny > 26.02.2016

Z okazji Światowego Dnia Konsumenta UOKiK zaprasza na debatę „Konsument na rynku usług telekomunikacyjnych oraz e-commerce”, która odbędzie się 16 marca 2016 roku (środa) w Centrum Konferencyjno-Szkoleniowym Urzędu
Od ponad roku obowiązują ustawa o prawach konsumenta i zmiany w kodeksie cywilnym, które istotnie wzmacniają pozycję konsumentów oraz podwyższają poziom ich ochrony. Debata będzie okazją do podsumowania tego okresu i zastanowienia się na ile faktycznie przedsiębiorcy respektują nałożone na nich obowiązki. Rozmowa toczyć się będzie także wokół określonych wątpliwości, które pojawiły się wraz z nowym porządkiem ― jak zmienił się marketing bezpośredni oraz sposób zawierania umów przez telefon, czy też jaka jest relacja pomiędzy ustawą o prawach konsumenta a prawem telekomunikacyjnym. Ponadto poruszony zostanie temat równie ważny i aktualny ― jak prawidłowo jednostronnie zmieniać warunki umów ( program debaty).
Warto podkreślić, że w tym roku mija 20 lat odkąd UOKiK zajmuje się problematyką konsumencką.
Debata odbędzie się 16 marca 2016 roku (środa) w godz. 10:00-13:30 w Warszawie, w Centrum Konferencyjno-Szkoleniowym UOKiK, pl. Powstańców Warszawy 1. Zapraszamy konsumentów oraz ich rzeczników, przedsiębiorców i przedstawicieli organizacji ich zrzeszających, prawników, a także akademików.
Zainteresowanych udziałem w spotkaniu prosimy o rejestrację za pomocą systemu on-line. Uczestnictwo jest bezpłatne, liczba miejsc jest ograniczona. W trakcie wydarzenia oraz transmisji zapewnione będzie tłumaczenie migowe. Nagranie debaty zostanie zamieszczone na stronie www.uokik.gov.pl.
Dodatkowe informacje:
Marta Kozon
Biuro Prezesa UOKiK
pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa
tel. 22 55 60 202
e-mail: marta.kozon@uokik.gov.pl
Tagi: zaproszenie, debata, ochrona konsumentów, światowy dzień konsumenta,
Pliki do pobrania
- Komunikat prasowy (136,5 KB, doc, 2016.06.14)
Warto przeczytać
Cały czas zachęcamy do włączania się w akcję. Naszym obecnym partnerom – dziękujemy! ...>
Rzekome obniżki cen, fałszywe opinie konsumentów w sieci, źle oznaczone płatne reklamy w wynikach wyszukiwania? ...>
Czy we wzorcach umów deweloperskich pojawiają się klauzule waloryzujące ceny nieruchomości? ...>
Prezes UOKiK Tomasz Chróstny wydał decyzję, w której nałożył ponad 28 mln zł kary na spółkę BO Energy (wcześniej FG Energy). ...>
Czy treści reklamowe na internetowych serwisach opiniotwórczych i ich profilach w portalach społecznościowych są prawidłowo oznaczane? ...>
8 grudnia 2022 r. wchodzi w życie nowelizacja ustawy o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych. ...>
Prezes UOKiK przeprowadził badanie rynku, w którym sprawdził opłaty pobierane przez sieci handlowe za usługi świadczone, np. logistyczne lub informatyczne, na rzecz dostawców produktów rolno-spożywczych. ...>
Po lekturze Rekomendacji Prezesa UOKiK wiesz już co oznaczać, jak i kiedy w kontekście treści reklamowych w mediach społecznościowych. ...>
Wyszukiwarka
Konsumencie, masz problem?
-
Kontakt
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
pl. Powstańców Warszawy 1
00-950 Warszawa
tel. 22 55 60 800
uokik@uokik.gov.pl
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP -
Porady dla konsumentów
- Infolinia Konsumencka, tel. 801 440 220 oraz 222 66 76 76 czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 18:00, opłata wg taryfy operatora.
- porady@dlakonsumentow.pl
- Rzecznicy konsumentów
- Europejskie Centrum Konsumenckie