Zamknij [x]
Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookie z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie

Uwaga! To jest strona archiwalna UOKiK. Aktualna strona znajduje się pod adresem: uokik.gov.pl

UOKiK - Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Powiększ czcionkęPomniejsz czcionkęWersja z wysokim kontrastemWersja tekstowaWersja tekstowaKanał RSSPobierz kod QREnglish version

Tu jesteś: Strona główna > Urząd > Informacje ogólne > Aktualności

Telewizje wspierają kampanię UOKiK

< poprzedni | następny > 05.09.2008

Telewizje wspierają kampanię UOKiK

Spot reklamowy “Możesz...” poświęcony promocji instytucji rzecznika konsumentów, ponownie emitowany na antenie telewizji

Stacje telewizyjne wspierając akcję UOKiK, wykazują zaangażowanie w promocję społecznie ważnych inicjatyw. Spot reklamowy UOKiK pochodzący z kampanii społecznej „Możesz…” nie schodzi z anten telewizyjnych prywatnych i publicznych nadawców, dzięki uprzejmości takich kanałów jak: TVN, TVN24, TVN Turbo, TVN Style, TVN Siedem, 4fun.tv, Tele5, Comedy Central, Viva, VH1, TVP1 i TVP2. Emisja filmu w czasie wakacji wiązała się ze szczególnie intensywnym okresem turystycznym, w czasie którego konsumenci mogą mieć do czynienia z nienależycie wykonanymi usługami turystycznymi czy transportowymi. Kolejne etapy emisji spotu w okresie rozpoczynającego się roku szkolnego, który jest tradycyjnie okresem wzmożonych zakupów, ma zdaniem Urzędu kluczowe znaczenie w realizacji polityki podnoszenia świadomości konsumentów.

Spot „Możesz…” autorstwa agencji Publicis został stworzony z myślą o poinformowaniu najsłabszych uczestników rynku o działającej skutecznie i bezpłatnie instytucji miejskiego i powiatowego rzecznika konsumentów. Wiedza na temat przysługujących im praw jest wśród polskich konsumentów niewystarczająca, nie tylko w odniesieniu do przepisów, ale także znajomości organizacji konsumenckich. Konsumenci często albo nie wiedzą co można zrobić, gdy znajdą się w spornej sytuacji z przedsiębiorcą, albo wręcz przeceniają swoje uprawnienia. W szczególności nie wiedzą jakie kroki mogą podjąć, gdy sprzedawca odrzuci ich reklamację - nie znają instytucji, które mogłyby im pomóc.

Film reklamowy, nawiązując formą do filmu gangsterskiego, w niebanalny sposób promuje działalność rzeczników i zachęca do odwiedzenia strony www.uokik.gov.pl, na której zainteresowani uzyskają dane kontaktowe do rzeczników konsumentów oraz zbiór informacji na temat podstawowych praw konsumentów.

Dodatkowe informacje:
Anna Janowska
Naczelnik Wydziału Komunikacji Społecznej UOKiK
Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa
Tel. 22 55 60 310
faks 22 826 11 86

E-mail: ajanowska@uokik.gov.pl

Pliki do pobrania

 

Warto przeczytać

PZPN i Ekstraklasa zmieniają praktyki
PZPN i Ekstraklasa zmieniają praktyki

Po interwencji Prezesa UOKiK, PZPN i  Ekstraklasa SA zmieniły swoje praktyki, które mogły stanowić nadużywanie pozycji dominującej.   ...>

Autocentrum AAA Auto - dwie decyzje Prezesa UOKiK
Autocentrum AAA Auto - dwie decyzje Prezesa UOKiK

Prezes UOKiK Tomasz Chróstny wydał dwie decyzje w sprawie AUTOCENTRUM AAA AUTO – łączna kara to ponad 72 mln zł. ...>

Tucz kontraktowy - dwie decyzje zobowiązujące
Tucz kontraktowy - dwie decyzje zobowiązujące

Po interwencji UOKiK poprawi się sytuacja producentów trzody chlewnej w systemie tuczu kontraktowego.   ...>

Nowe decyzje i postępowania Prezesa UOKiK w sprawie zatorów płatniczych
Nowe decyzje i postępowania Prezesa UOKiK w sprawie zatorów płatniczych

Prezes UOKiK Tomasz Chróstny nałożył kary w łącznej kwocie prawie 8 mln zł na spółki Volkswagen Poznań i Solaris Bus & Coach za tworzenie zatorów płatniczych.   ...>

Decyzja Prezesa UOKiK - kara dla CANAL+
Decyzja Prezesa UOKiK - kara dla CANAL+

Prezes UOKiK nałożył ponad 46 mln zł kary na CANAL+ Polska oraz nakazał zwrot środków konsumentom. ...>

Wakacje.pl - decyzja Prezesa UOKiK
Wakacje.pl - decyzja Prezesa UOKiK

Prezentowane na stronie wakacje.pl ceny wielu wycieczek były nieaktualne lub niepełne – inna cena pokazywała się w wyszukiwarce, a inna po rozwinięciu szczegółów oferty.   ...>

 

  
  

Do góry