Tu jesteś: Strona główna > Urząd > Informacje ogólne > Aktualności
Wyjazdy wakacyjne - preparaty na komary, kleszcze i inne owady
< poprzedni | następny > 01.07.2021
- Inspekcja Handlowa sprawdziła oznakowanie oraz prawidłowość obrotu produktami, które chronią nas przed komarami, kleszczami, meszkami.
- Zakwestionowaliśmy jedynie 4 na 105 partii produktów (3,8 proc.) z powodu nieprawidłowego oznakowania i przeterminowania.
Pobierz raport z kontroli, sprawdź co weryfikowali kontrolerzy Inspekcji Handlowej. Zobacz też listę skontrolowanych przedsiębiorców.
Pobierz wypowiedź Małgorzaty Cieloch, rzecznika prasowego UOKiK
- W czasie wakacji niestety nie tylko komary nas atakują, ale również internetowi oszuści. Konsument.edu.pl to specjalnie przygotowany interaktywny portal, który ma pomóc nie tylko tym najmłodszym konsumentom czy tym trochę starszym, ale również opiekunom w zdobyciu wiedzy w dość przyjemny sposób podczas tegorocznych wakacji. Są tam różnego rodzaju sytuacje-pułapki, które kończą się filmem, wyjaśnieniem a także radami prkatycznymi, dla każdego, kto buszuje w sieci. Są to sytuacje związne na przykład z wyborem wakacji czy inwestowaniem pieniędzy, ale również utratą tożsamości. Zachęcam do odwiedzenia konsument.edu.pl - mówi Małgorzata Cieloch, Rzecznik Prasowy UOKiK.
Masz wątpliwości? Skontaktuj się z Inspekcją Handlową.
Dodatkowe informacje dla mediów:
Biuro Prasowe UOKiK
pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa
Tel.: 22 55 60 246
E-mail: biuroprasowe@uokik.gov.pl
Twitter: @UOKiKgovPL
Pomoc dla konsumentów:
Tel. 801 440 220 lub 22 290 89 16 – infolinia konsumencka
E-mail: porady@dlakonsumentow.pl
Rzecznicy konsumentów – w Twoim mieście lub powiecie
Inspekcja Handlowa – w Twoim województwie
Tagi: ochrona konsumentów, kontrola IH, Inspekcja Handlowa, bezpieczeństwo produktów, środki biobójcze, preparaty na komary
Pliki do pobrania
- Informacja z kontroli IH - produkty biobójcze - raport (409,17 KB, pdf, 2021.06.30)
- Informacja z kontroli IH - produkty biobójcze - wykaz produktów skontrolowanych (179,15 KB, pdf, 2021.06.30)
- Wypowiedź Małgorzatay Cieloch, rzecznika UOKiK (5,86 MB, mp3, 2021.07.01)
Warto przeczytać
Po interwencji Prezesa UOKiK, PZPN i Ekstraklasa SA zmieniły swoje praktyki, które mogły stanowić nadużywanie pozycji dominującej. ...>
Prezes UOKiK Tomasz Chróstny wydał dwie decyzje w sprawie AUTOCENTRUM AAA AUTO – łączna kara to ponad 72 mln zł. ...>
Po interwencji UOKiK poprawi się sytuacja producentów trzody chlewnej w systemie tuczu kontraktowego. ...>
Prezes UOKiK Tomasz Chróstny nałożył kary w łącznej kwocie prawie 8 mln zł na spółki Volkswagen Poznań i Solaris Bus & Coach za tworzenie zatorów płatniczych. ...>
Prezes UOKiK nałożył ponad 46 mln zł kary na CANAL+ Polska oraz nakazał zwrot środków konsumentom. ...>
Prezentowane na stronie wakacje.pl ceny wielu wycieczek były nieaktualne lub niepełne – inna cena pokazywała się w wyszukiwarce, a inna po rozwinięciu szczegółów oferty. ...>
Wyszukiwarka
Konsumencie, masz problem?
-
Kontakt
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
pl. Powstańców Warszawy 1
00-950 Warszawa
tel. 22 55 60 800
uokik@uokik.gov.pl
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP -
Porady dla konsumentów
- Infolinia Konsumencka, tel. 801 440 220 oraz 222 66 76 76 czynna od poniedziałku do piątku w godz. 10:00 - 18:00, opłata wg taryfy operatora.
- porady@dlakonsumentow.pl
- Rzecznicy konsumentów
- Europejskie Centrum Konsumenckie