Tu jesteś: Strona główna > Urząd > Informacje ogólne > Aktualności
Wyjazdy wakacyjne - foteliki samochodowe
< poprzedni | następny > 02.07.2021

- 6 na 39 partii fotelików samochodowych, które sprawdziliśmy, ma błędy formalne - np. braki w instrukcjach obsługi.
- Oceniane 33 partie fotelików posiadała świadectwa homologacji – potwierdzenie wymagań technicznych. 6 produktów jest jeszcze w trakcie weryfikacji.
Pobierz raport z kontroli i sprawdź co kwestionowali inspektorzy Inspekcji Handlowej. Zobacz wykaz skontrolowanych przedsiębiorców.
Pobierz wypowiedź Małgorzaty Cieloch, rzecznika prasowego UOKiK
- Nudzisz się przed podróżą? Chcesz zgarnąć 6 tysięcy dolarów? A może planujesz kolejne wakacje marzeń? Sprawdź portal konsument.edu.pl i zobacz jak łatwo naciąć się na pułapki w sieci. Jest to strona internetowa symulująca portal społecznościowy, na którym, obok zwykłych postów, pojawia się 10 ofert-pułapek. Kryją się za nimi niebezpieczne sytuacje, np. oszustwo zakupowe, alternatywna inwestycja, piramida finansowa, wyłudzenie kodu BLIK czy kradzież tożsamości. Jej celem jest ukazanie sposobów działań cyberoszustów w bezpieczny sposób. Zapraszam do klikania – mówi Małgorzata Cieloch, Rzecznik Prasowy UOKiK.
Masz wątpliwości? Skontaktuj się z Inspekcją Handlową.
Dodatkowe informacje dla mediów:
Biuro Prasowe UOKiK
pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa
Tel.: 22 55 60 246
E-mail: biuroprasowe@uokik.gov.pl
Twitter: @UOKiKgovPL
Pomoc dla konsumentów:
Tel. 801 440 220 lub 22 290 89 16 – infolinia konsumencka
E-mail: porady@dlakonsumentow.pl
Rzecznicy konsumentów – w Twoim mieście lub powiecie
Inspekcja Handlowa – w Twoim województwie
Tagi: ochrona konsumentów, kontrola IH, Inspekcja Handlowa, bezpieczeństwo produktów, foteliki samochodowe, foteliki, homologacja
Pliki do pobrania
- Informacja z kontroli IH - foteliki samochodowe - raport (747,92 KB, pdf, 2021.07.01)
- Informacja z kontroli IH - foteliki samochodowe - wykaz produktów skontrolowanych (638,25 KB, pdf, 2021.07.01)
- Wypowiedź Małgorzaty Cieloch, rzecznika prasowego UOKiK (6,02 MB, mp3, 2021.07.01)
Warto przeczytać
Zbliżają się wakacje. Niektórzy szukają miejsca na urlop, inni... studenckich praktyk. ...>
Przedsiębiorco, informujesz o promocji? Od 1 stycznia br. masz obowiązek podawać najniższą cenę z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki. ...>
Wyniki kontroli w 2022 r. wskazują na poprawę jakości benzyny i pogorszenie jakości LPG w porównaniu do ubiegłego roku. Podobnie jak w latach poprzednich wśród kwestionowanych próbek dominuje olej napędowy. ...>
Dodatkowa ochrona za wyższą składkę? Jeśli konsument nie zareagował na taką ofertę, Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie uznawało to za zgodę. ...>
Przedsiębiorco, zobacz kiedy i w jakiej wysokości masz obowiązek pobierać opłatę recyklingową. ...>
Zarządca parkingu ogranicza sposoby składania reklamacji? Twierdzi, że czas odpowiedzi może się wydłużyć? Straszy poniesieniem kosztów windykacyjnych i egzekucyjnych? To działania niezgodne z prawem. ...>
Z inicjatywy Prezesa UOKiK szefowie 10 urzędów antymonopolowych podpisali w Warszawie porozumienie o współpracy regionalnej. ...>
Cały czas zachęcamy do włączania się w akcję. Naszym obecnym partnerom – dziękujemy! ...>
Wyszukiwarka
Konsumencie, masz problem?
-
Kontakt
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
pl. Powstańców Warszawy 1
00-950 Warszawa
tel. 22 55 60 800
uokik@uokik.gov.pl
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP -
Porady dla konsumentów
- Infolinia Konsumencka, tel. 801 440 220 oraz 222 66 76 76 czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 18:00, opłata wg taryfy operatora.
- porady@dlakonsumentow.pl
- Rzecznicy konsumentów
- Europejskie Centrum Konsumenckie