Zamknij [x]
Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookie z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie

UOKIK - Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Powiększ czcionkęPomniejsz czcionkęWersja z wysokim kontrastemWersja tekstowaWersja tekstowaKanał RSSPobierz kod QREnglish version

Tu jesteś: Strona główna > Urząd > Informacje ogólne > Aktualności

Konkurs na nowe logo UOKiK

< poprzedni | następny > 06.10.2010

Konkurs na nowe logo UOKiK

Zapraszamy do udziału w konkursie na logo Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Projekty można przesyłać do 30 listopada 2010. Zwycięzca otrzyma nagrodę w wysokości 5 tysięcy zł brutto oraz honorarium autorskie w kwocie 2 tysiące zł brutto.

Misją Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów jest podnoszenie dobrobytu konsumentów poprzez ochronę i tworzenie warunków dla funkcjonowania konkurencji. W związku z tym, Urząd angażuje się w inicjatywy o charakterze edukacyjno-informacyjnym mające na celu zwiększenie społecznej świadomości na temat roli i wpływu przepisów antymonopolowych oraz prawa ochrony konsumentów na życie gospodarcze i społeczne. Ponadto, UOKiK organizuje liczne wydarzenia, takie jak konferencje, warsztaty, seminaria oraz projekty wydawnicze i medialne.

Wszystkie działania podejmowane przez UOKiK są opatrzone logo instytucji oraz mają spójną oprawę graficzną, umożliwiającą identyfikację. Obecny znak jest związany z obchodami jubileuszu XX-lecia, które kończą się w grudniu 2010 roku. Z tego względu został ogłoszony konkurs na nowe logo, które ma służyć Urzędowi w najbliższych latach. Jego celem jest wyłonienie najbardziej oryginalnego i twórczego projektu, charakteryzującego się wysokim poziomem artystycznym, który jednocześnie będzie spełniał rolę promocyjną i informacyjną.

Do udziału zapraszamy w szczególności studentów i absolwentów wyższych uczelni artystycznych i projektowych oraz artystów i plastyków. Wyboru najlepszej pracy dokona kapituła konkursowa, pod przewodnictwem Prezes UOKiK Małgorzaty Krasnodębskiej-Tomkiel, w skład której wejdą prof. Maciej Buszewicz - wykładowca Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, prof. Czesława Frejlich z Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie oraz Justyna Kucharczyk z Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach.

Prace należy składać do 30 listopada 2010 roku. Rozstrzygniecie nastąpi w grudniu 2010 roku. Szczegółowe informacje znajdują się w regulaminie.

Konkurs został objęty patronatem Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej (www.stgu.pl).

Dodatkowe informacje:
Agnieszka Jaczyńska
Departament Współpracy z Zagranicą i Komunikacji Społecznej
Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa
Tel. 22 55 60 201
faks 22 826 11 86
E-mail: agnieszka.jaczynska@uokik.gov.pl

Tagi: konkurs, logo, uokik

Pliki do pobrania

 

Warto przeczytać

6 zasad dla kupujących na wyprzedażach
6 zasad dla kupujących na wyprzedażach

Ubrania przecenione nie podlegają reklamacji? Niższa cena na półce – wyższa na paragonie? W szale letnich wyprzedaży, warto mieć głowę na karku. Konsumentom i sprzedawcom przypominamy o najważniejszych zasadach zakupów w promocji ...>

Zgody na koncentracje - osiem decyzji
Zgody na koncentracje - osiem decyzji

Ubezpieczenia, energetyka, obrót wierzytelnościami, produkcja mleczarska, przetwórstwo rybne – to branże, których dotyczą niedawne decyzje Prezesa UOKiK w sprawach kontroli koncentracji ...>

Getin Noble Bank- decyzja UOKiK
Getin Noble Bank- decyzja UOKiK

Getin Noble Bank odda klientom niezasadnie pobraną opłatę za prowadzenie rachunku wraz z odsetkami – to efekt decyzji Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów ...>

Konsorcjum w przetargu. Kiedy jest zabronione?
Konsorcjum w przetargu. Kiedy jest zabronione?

Przedsiębiorcy mogą przystępować do przetargów w ramach konsorcjum. Jeżeli jednak mają możliwość samodzielnej realizacji zamówienia, wówczas  współpraca z innymi podmiotami może powodować ograniczanie konkurencji. Sąd Apelacyjny potwierdził argumentację UOKiK  ...>

Przed wakacjami, co warto wiedzieć?
Przed wakacjami, co warto wiedzieć?

Jak reklamować nieudany wyjazd wakacyjny, ile kosztuje rozmowa telefoniczna za granicą, mobilne aplikacje ułatwiające podróż. O tych oraz innych ważnych sprawach przy planowaniu letniego wypoczynku przypomina 40 instytucji biorących udział w siódmej edycji akcji Przed wakacjami, co warto wiedzieć? ...>

Napisałeś pracę magisterską o ochronie konkurencji lub konsumentów? Zgłoś ją na konkurs UOKiK
Napisałeś pracę magisterską o ochronie konkurencji lub konsumentów? Zgłoś ją na konkurs UOKiK

Rusza kolejna edycja konkursu UOKiK na najlepsze prace magisterskie poświęcone ochronie konkurencji i konsumentów. Na zwycięzców czekają m.in. nagrody pieniężne oraz praktyki w centrali lub delegaturze Urzędu  ...>

Do góry

Zobacz także:
Bezpieczne place zabawICPENKonkurs na prace magisterskie i doktorskiePytania i odpowiedziEuropejskie Centrum Konsumenckie