Zamknij [x]
Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookie z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie

UOKIK - Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Powiększ czcionkęPomniejsz czcionkęWersja z wysokim kontrastemWersja tekstowaWersja tekstowaKanał RSSPobierz kod QREnglish version

Tu jesteś: Strona główna > Urząd > Informacje ogólne > Aktualności

Konkurs na nowe logo UOKiK

< poprzedni | następny > 06.10.2010

Konkurs na nowe logo UOKiK

Zapraszamy do udziału w konkursie na logo Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Projekty można przesyłać do 30 listopada 2010. Zwycięzca otrzyma nagrodę w wysokości 5 tysięcy zł brutto oraz honorarium autorskie w kwocie 2 tysiące zł brutto.

Misją Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów jest podnoszenie dobrobytu konsumentów poprzez ochronę i tworzenie warunków dla funkcjonowania konkurencji. W związku z tym, Urząd angażuje się w inicjatywy o charakterze edukacyjno-informacyjnym mające na celu zwiększenie społecznej świadomości na temat roli i wpływu przepisów antymonopolowych oraz prawa ochrony konsumentów na życie gospodarcze i społeczne. Ponadto, UOKiK organizuje liczne wydarzenia, takie jak konferencje, warsztaty, seminaria oraz projekty wydawnicze i medialne.

Wszystkie działania podejmowane przez UOKiK są opatrzone logo instytucji oraz mają spójną oprawę graficzną, umożliwiającą identyfikację. Obecny znak jest związany z obchodami jubileuszu XX-lecia, które kończą się w grudniu 2010 roku. Z tego względu został ogłoszony konkurs na nowe logo, które ma służyć Urzędowi w najbliższych latach. Jego celem jest wyłonienie najbardziej oryginalnego i twórczego projektu, charakteryzującego się wysokim poziomem artystycznym, który jednocześnie będzie spełniał rolę promocyjną i informacyjną.

Do udziału zapraszamy w szczególności studentów i absolwentów wyższych uczelni artystycznych i projektowych oraz artystów i plastyków. Wyboru najlepszej pracy dokona kapituła konkursowa, pod przewodnictwem Prezes UOKiK Małgorzaty Krasnodębskiej-Tomkiel, w skład której wejdą prof. Maciej Buszewicz - wykładowca Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, prof. Czesława Frejlich z Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie oraz Justyna Kucharczyk z Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach.

Prace należy składać do 30 listopada 2010 roku. Rozstrzygniecie nastąpi w grudniu 2010 roku. Szczegółowe informacje znajdują się w regulaminie.

Konkurs został objęty patronatem Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej (www.stgu.pl).

Dodatkowe informacje:
Agnieszka Jaczyńska
Departament Współpracy z Zagranicą i Komunikacji Społecznej
Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa
Tel. 22 55 60 201
faks 22 826 11 86
E-mail: agnieszka.jaczynska@uokik.gov.pl

Tagi: konkurs, logo, uokik

Pliki do pobrania

 

Warto przeczytać

Sanepid i Inspekcja Handlowa skontrolowały posiłki w szpitalach
Sanepid i Inspekcja Handlowa skontrolowały posiłki w szpitalach

Inspekcja Handlowa i Państwowa Inspekcja Sanitarna wspólnie sprawdziły, jakie posiłki są podawane pacjentom ...>

Sprzedaż internetowa - decyzja UOKiK
Sprzedaż internetowa - decyzja UOKiK

14 dni od otrzymania towaru – tyle masz czasu na zwrot, gdy kupujesz w internecie. Przedsiębiorca powinien oddać koszty towaru i przesyłki. UOKiK ukarał sklep, który nie przestrzegał tych przepisów ...>

Telefon na kartę - UOKiK bada reklamy
Telefon na kartę - UOKiK bada reklamy

Jasne dla konsumenta, rzetelne i uczciwe – takie powinny być reklamy usług telekomunikacyjnych. Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów sprawdzi, jak czterej ...>

Pozasądowe rozwiązywanie sporów - ustawa podpisana przez Prezydenta i ogłoszona
Pozasądowe rozwiązywanie sporów - ustawa podpisana przez Prezydenta i ogłoszona

Prezydent podpisał ustawę o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Nowe prawo wejdzie w życie 10 stycznia 2017 r. ...>

Promocje w Agata Meble i BRW - decyzje UOKiK
Promocje w Agata Meble i BRW - decyzje UOKiK

Rabat na cały asortyment – tymi hasłami salony meblowe Agata Meble oraz BRW reklamowały swoje oferty. Nie informowały jednak o tym, że nie wszystkie produkty są objęte promocją ...>

Stołówki szkolne i akademickie - kontrola IH
Stołówki szkolne i akademickie - kontrola IH

Inspektorzy Inspekcji Handlowej sprawdzili, co jedzą uczniowie oraz studenci. Najwięcej nieprawidłowości dotyczyło oznakowania żywności oraz podawania informacji o cenach, najmniej uwag wniesiono do jakości posiłków ...>

Postępowanie UOKiK: ubezpieczenie OC
Postępowanie UOKiK: ubezpieczenie OC

Praktyka spółki Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń dotycząca przedłużania umów ubezpieczenia komunikacyjnego OC może naruszać prawa konsumentów. ...>

Dodatkowe liczniki na wodę - działania UOKiK
Dodatkowe liczniki na wodę - działania UOKiK

Odbiorca usług wodno-kanalizacyjnych powinien mieć prawo wyboru pomiędzy tańszym urządzaniem tradycyjnym, a droższym do odczytu radiowego ...>

 

  
  

Do góry

Zobacz także:
Bezpieczne place zabawICPENKonkurs na prace magisterskie i doktorskiePytania i odpowiedziEuropejskie Centrum Konsumenckie