Zamknij [x]
Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookie z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie

UOKiK - Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Powiększ czcionkęPomniejsz czcionkęWersja z wysokim kontrastemWersja tekstowaWersja tekstowaKanał RSSPobierz kod QREnglish version

Tu jesteś: Strona główna > Urząd > Informacje ogólne > Aktualności

Konkursy na najlepsze prace magisterskie

< poprzedni | następny > 19.11.2010

Konkursy na najlepsze prace magisterskie

Prezes UOKiK zaprasza do wzięcia udziału w jednym z dwóch konkursów na najlepszą pracę magisterską.  W 2011 roku oprócz przyznawanej już po raz trzeci nagrody za najlepszą pracę magisterską na temat ochrony konkurencji, studenci prawa będą mogli walczyć o wyróżnienie za pracę poświęconą ochronie konsumentów. Dla laureatów każdej z dziedzin, przewidziano 3 nagrody finansowe oraz wyróżnienie. Zwycięzcy otrzymają po 5 tys. zł. Zgłoszenia należy przesyłać do 15 lipca 2011 roku

W przyszłym roku adepci prawa będą mogli pochwalić się swoimi osiągnięciami naukowymi w dziedzinie ochrony konkurencji bądź zgłosić swój akces do pierwszej edycji konkursu na najlepszą pracę na temat ochrony konsumentów. Dotychczasowe edycje konkursu cieszyły się dużym zainteresowaniem – o nagrody Prezesa ubiegali się studenci z całej Polski. Powodzenie tego przedsięwzięcia skłoniło Urząd do ustanowienia drugiej nagrody – poświęconej prawnym aspektom ochrony słabszych uczestników rynku.

Do konkursów można zgłaszać prace, które zostały obronione w terminie od 1 października 2010 do 30 czerwca 2011 (w przypadku prac na temat ochrony konsumentów) lub od 1 lipca 2010 do 30 czerwca 2011 (prace z obszaru ochrony konkurencji). Należy je przesyłać do 15 lipca 2011 r., na adres: UOKiK, Departament Współpracy z Zagranicą i Komunikacji Społecznej, 00-950 Warszawa, Pl. Powstańców Warszawy 1 (z dopiskiem „Konkurs na pracę magisterską na temat konkurencji/ konsumentów – DZK”). Zgłoszenie musi zawierać: wypełniony formularz, jeden egzemplarz pracy magisterskiej w miękkiej oprawie oraz jeden egzemplarz na nośniku elektronicznym (w formacie DOC lub PDF), a także streszczenie pracy.  Należy także dołączyć zaświadczenie wydane przez władze uczelni, potwierdzające ocenę uzyskaną z pracy oraz informację, kiedy została ona obroniona. Szczegółowe informacje znajdują się w Regulaminach konkursów, umieszczonych poniżej w plikach do pobrania.

Dodatkowe informacje:

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa
faks: 22 826 11 86

Kamila Acholonu-Boruc (konkurencja)
tel.: 22 55 60 195
e-mail kamila.boruc@uokik.gov.pl

Katarzyna Bereza (konsumenci)
tel.: 22 55 60 220
e-mail katarzyna.bereza@uokik.gov.pl

Tagi: ochrona konkurencji, ochrona konsumentów, konkurs, studenci, praca magsiterska, nagroda, szkoły wyższe

Pliki do pobrania

 

Warto przeczytać

Stracisz dane, stracisz pieniądze! - moc edukacji
Stracisz dane, stracisz pieniądze! - moc edukacji

Cały czas zachęcamy do włączania się w akcję. Naszym obecnym partnerom – dziękujemy! ...>

#PrawaKonsumenta2023 - Prezes UOKiK mówi "sprawdzam"
#PrawaKonsumenta2023 - Prezes UOKiK mówi "sprawdzam"

Rzekome obniżki cen, fałszywe opinie konsumentów w sieci, źle oznaczone płatne reklamy w wynikach wyszukiwania? ...>

Klauzule podnoszące ceny - Prezes UOKiK sprawdza deweloperów
Klauzule podnoszące ceny - Prezes UOKiK sprawdza deweloperów

Czy we wzorcach umów deweloperskich pojawiają się klauzule waloryzujące ceny nieruchomości? ...>

Nieuczciwe praktyki w fotowoltaice - ponad 28 mln zł kary dla BO Energy
Nieuczciwe praktyki w fotowoltaice - ponad 28 mln zł kary dla BO Energy

Prezes UOKiK Tomasz Chróstny wydał decyzję, w której nałożył ponad 28 mln zł kary na spółkę BO Energy (wcześniej FG Energy). ...>

Oznaczanie reklam w internecie - popularne serwisy pod lupą Prezesa UOKiK
Oznaczanie reklam w internecie - popularne serwisy pod lupą Prezesa UOKiK

Czy treści reklamowe na internetowych serwisach opiniotwórczych i ich profilach w portalach społecznościowych są prawidłowo oznaczane? ...>

Zatory płatnicze - nowelizacja ustawy i najnowsze decyzje
Zatory płatnicze - nowelizacja ustawy i najnowsze decyzje

8 grudnia 2022 r. wchodzi w życie nowelizacja ustawy o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych. ...>

Opłaty okołosprzedażowe - raport UOKiK
Opłaty okołosprzedażowe - raport UOKiK

Prezes UOKiK przeprowadził badanie rynku, w którym sprawdził opłaty pobierane przez sieci handlowe za usługi świadczone, np. logistyczne lub informatyczne, na rzecz dostawców produktów rolno-spożywczych. ...>

Filtr AR "OznaczamReklamy" pomoże wyróżnić treści
Filtr AR "OznaczamReklamy" pomoże wyróżnić treści

Po lekturze Rekomendacji Prezesa UOKiK wiesz już co oznaczać, jak i kiedy w kontekście treści reklamowych w mediach społecznościowych. ...>

 

  
  

Do góry