Zamknij [x]
Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookie z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie

UOKIK - Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Powiększ czcionkęPomniejsz czcionkęWersja z wysokim kontrastemWersja tekstowaWersja tekstowaKanał RSSPobierz kod QREnglish version

Tu jesteś: Strona główna > Urząd > Informacje ogólne > Aktualności

Rusza konkurs dla dziennikarzy

< poprzedni | następny > 21.03.2012

Rusza konkurs dla dziennikarzy

Ruszyła VII edycja konkursu dla dziennikarzy „Libertas et Auxilium”. Można wygrać 10 tys. zł. Zgłoszenia przyjmujemy do 30. kwietnia. Nie zwlekaj!

Odpowiedz na kilka pytań i dowiedz się, jak wygrać 10 tysięcy złotych:

  • Jesteś dziennikarzem?
  • Jesteś autorem artykułu, programu telewizyjnego lub audycji radiowej poświęconego ochronie konsumentów lub konkurencji?
  • Twoje artykuły/programy zostały opublikowane/wyemitowane w 2011 roku?

Jeśli na wszystkie pytania odpowiedziałeś TAK nie zwlekaj, zgłoś się!

Prezes UOKiK po raz siódmy ogłosiła konkurs dla dziennikarzy „Libertas et Auxilium” organizowany we współpracy z Centrum im. Adama Smitha, Stowarzyszeniem Dziennikarzy Polskich, Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego oraz Stowarzyszeniem Prawa Konkurencji.

Laureatów wyłoni Kolegium, w którego skład wejdą osoby wyróżniające się wiedzą w dziedzinie ekonomii, prawa antymonopolowego oraz konsumenckiego a także doświadczeniem publicystycznym. Jury pod przewodnictwem Prezes Urzędu uhonoruje prace o najwyższym poziomie merytorycznym i warsztatowym.

Wzorem lat ubiegłych przyznane zostaną dwie równorzędne nagrody w kategorii artykułów i audycji poświęconych problematyce ochrony konkurencji oraz konsumentów — każda o wartości 10 tys. zł. (brutto). Prezes UOKiK może przyznać dodatkowo Nagrody Specjalne, których łączna pula wynosi 4 tys. zł. (brutto). 

Zgłoszenia mogą być nadsyłane między innymi przez: samych autorów materiałów, redakcje, czytelników, słuchaczy bądź widzów.

Artykuły i audycje należy przesłać do 30 kwietnia br. (decyduje data stempla pocztowego) na adres: UOKiK, Departament Współpracy z Zagranicą i Komunikacji Społecznej (00-950 Warszawa, Pl. Powstańców Warszawy 1) lub drogą elektroniczną na adres: konkurs@uokik.gov.pl z dopiskiem (w tytule e-maila) „Konkurs dla dziennikarzy”.

Komplet dokumentów musi zawierać:

Szczegółowe informacje na temat zasad udziału w konkursie znajdują się w Regulaminie

Dodatkowe informacje:
Aleksandra Franczak, Radca Prezesa
Departament Współpracy z Zagranicą i Komunikacji Społecznej
Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa
Tel. 22 55 60 455
Fax 22 826 11 86
E-mail konkurs@uokik.gov.pl

Tagi: konkurs, libertas, delegatury

Pliki do pobrania

 

Warto przeczytać

Sanepid i Inspekcja Handlowa skontrolowały posiłki w szpitalach
Sanepid i Inspekcja Handlowa skontrolowały posiłki w szpitalach

Inspekcja Handlowa i Państwowa Inspekcja Sanitarna wspólnie sprawdziły, jakie posiłki są podawane pacjentom ...>

Sprzedaż internetowa - decyzja UOKiK
Sprzedaż internetowa - decyzja UOKiK

14 dni od otrzymania towaru – tyle masz czasu na zwrot, gdy kupujesz w internecie. Przedsiębiorca powinien oddać koszty towaru i przesyłki. UOKiK ukarał sklep, który nie przestrzegał tych przepisów ...>

Telefon na kartę - UOKiK bada reklamy
Telefon na kartę - UOKiK bada reklamy

Jasne dla konsumenta, rzetelne i uczciwe – takie powinny być reklamy usług telekomunikacyjnych. Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów sprawdzi, jak czterej ...>

Pozasądowe rozwiązywanie sporów - ustawa podpisana przez Prezydenta i ogłoszona
Pozasądowe rozwiązywanie sporów - ustawa podpisana przez Prezydenta i ogłoszona

Prezydent podpisał ustawę o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Nowe prawo wejdzie w życie 10 stycznia 2017 r. ...>

Promocje w Agata Meble i BRW - decyzje UOKiK
Promocje w Agata Meble i BRW - decyzje UOKiK

Rabat na cały asortyment – tymi hasłami salony meblowe Agata Meble oraz BRW reklamowały swoje oferty. Nie informowały jednak o tym, że nie wszystkie produkty są objęte promocją ...>

Stołówki szkolne i akademickie - kontrola IH
Stołówki szkolne i akademickie - kontrola IH

Inspektorzy Inspekcji Handlowej sprawdzili, co jedzą uczniowie oraz studenci. Najwięcej nieprawidłowości dotyczyło oznakowania żywności oraz podawania informacji o cenach, najmniej uwag wniesiono do jakości posiłków ...>

Postępowanie UOKiK: ubezpieczenie OC
Postępowanie UOKiK: ubezpieczenie OC

Praktyka spółki Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń dotycząca przedłużania umów ubezpieczenia komunikacyjnego OC może naruszać prawa konsumentów. ...>

Dodatkowe liczniki na wodę - działania UOKiK
Dodatkowe liczniki na wodę - działania UOKiK

Odbiorca usług wodno-kanalizacyjnych powinien mieć prawo wyboru pomiędzy tańszym urządzaniem tradycyjnym, a droższym do odczytu radiowego ...>

 

  
  

Do góry

Zobacz także:
Bezpieczne place zabawICPENKonkurs na prace magisterskie i doktorskiePytania i odpowiedziEuropejskie Centrum Konsumenckie