Zamknij [x]
Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookie z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie

UOKIK - Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Powiększ czcionkęPomniejsz czcionkęWersja z wysokim kontrastemWersja tekstowaWersja tekstowaKanał RSSPobierz kod QREnglish version

Tu jesteś: Strona główna > Edukacja > Działania edukacyjne - Konsumenci > Jak spłacać, aby nie płakać?

Jak spłacać, aby nie płakać?

Jak spłacać, aby nie płakać to projekt zrealizowany przez Stowarzyszenie Krzewienia Edukacji Finansowej w okresie od 12 września do 31 grudnia 2011 roku. Został on wyłoniony w ramach konkursu ofert organizowanego przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów dla organizacji konsumenckich i był współfinansowany ze środków Urzędu.

Quiz

Celem kampanii było zwiększenie świadomości konsumentów produktów i usług finansowych w zakresie przysługujących im praw wynikających z zawartych umów kredytowych. Bezpośrednią grupę docelową stanowiły osoby korzystające z doradztwa ośrodków SKEF w 4 województwach: pomorskim, mazowieckim, małopolskim oraz dolnośląskim. Otrzymały one bezpłatną broszurę edukacyjną „Jak spłacać aby nie płakać. Jak uniknąć problemów z zaciągniętym kredytem". Ponadto, na stronie http://www.skef.pl każdy mógł wziąć udział w quizie multimedialnym poruszającym w przystępny sposób tematykę kredytu konsumenckiego i hipotecznego.

 

Jak spłacać, aby nie płakać? -  broszura, Gdynia 2011

Pliki do pobrania

Do góry

Zobacz także:
Bezpieczne place zabawICPENKonkurs na prace magisterskie i doktorskiePytania i odpowiedziEuropejskie Centrum Konsumenckie