Zamknij [x]
Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookie z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie

UOKIK - Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Powiększ czcionkęPomniejsz czcionkęWersja z wysokim kontrastemWersja tekstowaWersja tekstowaKanał RSSPobierz kod QREnglish version

Tu jesteś: Strona główna > Edukacja > Działania edukacyjne - Konsumenci > Nie daj się oskubać

Nie daj się oskubać

Kampanie billboardowe pod hasłem Nie daj się oskubać zostały zainicjowane przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w 2005 r., a następnie dwukrotnie zrealizowane w 2007 r. Dwutygodniowe akcje informacyjne objęły swym zasięgiem 48 miast w całej Polsce (w sumie wykorzystano 1400 nośników).

Celem kampanii było trwałe zwiększenie świadomości konsumentów w zakresie przysługujących im praw i możliwości ich ochrony, jak również promocja instytucji miejskiego i powiatowego rzecznika konsumentów świadczącego bezpłatną pomoc prawną. Grupę docelową stanowili konsumenci powyżej 18 roku życia, czyli osoby odpowiedzialne za podejmowanie decyzji zakupowych.

W wyniku kampanii rzecznicy odnotowali znaczny wzrost liczby spraw kierowanych do nich przez konsumentów.

Do góry

Zobacz także:
Bezpieczne place zabawICPENKonkurs na prace magisterskie i doktorskieEuropejskie Centrum KonsumenckieUE