Zamknij [x]
Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookie z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie

UOKIK - Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Powiększ czcionkęPomniejsz czcionkęWersja z wysokim kontrastemWersja tekstowaWersja tekstowaKanał RSSPobierz kod QREnglish version

Tu jesteś: Strona główna > Urząd > Informacje ogólne > Komentarze, zaproszenia

Szkolenia dla rzeczników konsumentów

< poprzedni | następny > 09.10.2018

Szkolenia dla rzeczników konsumentów

Stowarzyszenie dla Powiatu zaprasza na szkolenia organizowane w ramach zadania publicznego „Szkolenia dla rzeczników konsumentów z zakresu problemów rynku finansowego i procedury cywilnej”. Projekt finansowany jest ze środków Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Szkolenia zostaną przeprowadzone przez radców prawnych posiadających duże doświadczenie w zakresie dochodzenia roszczeń związanych z produktami rynku finansowego, posiadającymi też bogate doświadczenie dydaktyczne.

Szkolenia dla rzeczników

Szkolenia składać się będą z 2 części:

  1. Część materialna przedstawiająca najczęstsze problemy konsumentów rynku finansowego, ze szczególnym uwzględnieniem takich produktów jak polisolokaty, kredyty hipoteczne w walucie obcej oraz obligacje korporacyjne;
  2. Część proceduralna, gdzie zostanie przedstawiona rola rzecznika konsumentów w procesie sądowym.

Program:

  1. Pozycja konsumenta na rynku finansowym, wybrane problemy.
  2. Kredyty hipoteczne w walucie obcej – pozycja prawna konsumentów ze szczególnym uwzględnieniem aktualnego orzecznictwa.
  3. Polisolokaty – jak pomóc konsumentowi, który zawarł tego typu umowę.
  4. Obligacje korporacyjne oraz inne ryzykowne formy inwestowania. Sytuacja prawna konsumentów na przykładzie obligacji spółki GetBack S.A.
  5. Rzecznik konsumentów w procesie cywilnym – uwagi ogólne.
  6. Wytoczenie powództwa przez rzecznika na rzecz konsumenta lub w interesie publicznym (nieuczciwe praktyki rynkowe).
  7. Przystąpienie rzecznika do sprawy po stronie konsumenta.
  8. Przedstawienie sądowi istotnego poglądu dla sprawy.

 

HARMONOGRAM SZKOLEŃ DLA RZECZNIKÓW KONSUMENTÓW

l.p.

data i miejsce szkolenia

godzina

adres

1.

07.11.2018
Wrocław

09.00-17.00

Wrocław, ul. Ofiar Oświęcimskich 17 (sala Szara)

2.

09.11.2018
Lublin

09.00-17.00

Lublin, ul. Józefa Franczaka 43 (sala konferencyjna)

3.

12.11.2018
Gdańsk

10.00-18.00

Gdańsk, ul. Czarny Dwór 4 (sala B)

4.

14.11.2018
Kraków

10.00-18.00

Kraków, ul. Św. Filipa 7 (sala Rubinowa)

5.

15.11.2018
Katowice

09.00-17.00

Katowice, ul. Żeliwna 38 (sala nr 1)

6.

21.11.2018 Warszawa

09.00-17.00

Warszawa, ul. Towarowa 22 (sala Jowisz)

7.

22.11.2018
Łódź

09.00-17.00

Łódź, ul. Narutowicza 86 (sala Salut)

8.

26.11.2018
Poznań

10.00-18.00

Poznań, ul. Dąbrowskiego 79a (sala Pyra)

9.

28.11.2018 Bydgoszcz

09.00-17.00

Bydgoszcz, ul. Dworcowa 94 (sala Chabrowa)

 

Zgłoszenia należy przesyłać na adres mailowy [SCODE]cmVrcnV0YWNqYS5yemVjem5pY3lAZ21haWwuY29t[ECODE] do 31.10.2018 r.

W zgłoszeniu należy podać:

  • imię i nazwisko
  • datę i miejscowość wybranego szkolenia

Decyduje kolejność zgłoszeń.

Podczas szkolenia przewidywany jest lunch oraz przerwy kawowe. Każdy uczestnik otrzyma materiały szkoleniowe.

Koordynator projektu

Marzena Okińczyc
Stowarzyszenie dla Powiatu
ul. Wrocławska 2
55-300 Środa Śląska
tel. 500 520 201
www.stowarzyszeniedlapowiatu.pl

Tagi: szkolenie, rzecznicy konsumentów, spotkanie, szkolenia, finanse, edukacja, opinia, szkolenia dla rzeczników,

Pliki do pobrania

 

Warto przeczytać

Prezenty przez internet? Przeczytaj porady UOKiK
Prezenty przez internet? Przeczytaj porady UOKiK

Mikołaj kupuje prezenty przez internet? Może je zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni. Odsyła na swój koszt. Ważne są terminy dostawy i realizacji zamówienia oraz zasady promocji przedświątecznych ofert. ...>

Wspólna akcja dla seniorów
Wspólna akcja dla seniorów

Osoby starsze często padają ofiarą nieuczciwych handlowców. Dlatego cztery instytucje połączyły siły, aby ostrzegać seniorów. UOKiK, Policja, ZUS i KRUS podpisały dziś porozumienie o wspólnej akcji edukacyjnej.   ...>

Trwały nośnik - decyzje wobec ING, Getin Noble i PKO BP
Trwały nośnik - decyzje wobec ING, Getin Noble i PKO BP

ING Bank Śląski, Getin Noble Bank i PKO BP nieprawidłowo informowały o zmianach opłat. Po decyzjach UOKiK rozliczą się z konsumentami z podwyżek i udostępnią czasowo niektóre usługi za darmo. ...>

PZU zmienia praktykę dla kierowców
PZU zmienia praktykę dla kierowców

PZU mógł ograniczać prawo konsumentów do wypowiedzenia umowy OC, gdy posiadali podwójne ubezpieczenie. Kontakt z infolinią lub agentem PZU oznaczał zawarcie nowej umowy OC, której konsument nie mógł wypowiedzieć.   ...>

Chwilówki - postępowania UOKiK
Chwilówki - postępowania UOKiK

Rolowanie pożyczek – to główny zarzut do spółek z grupy Złotówka (Bis, Duo, Three). Brak zwrotu części kosztów kredytu w przypadku wcześniejszej spłaty – to przykładowy zarzut dla firmy pożyczkowej Euroexpert.   ...>

Dobre, bo niemieckie? Wyniki testów UOKiK
Dobre, bo niemieckie? Wyniki testów UOKiK

UOKiK po raz pierwszy porównał jakość produktów oferowanych konsumentom z Polski i Europy Zachodniej.  Sprawdziliśmy jakość 101 produktów, istotne różnice dotyczyły 12.   ...>

Pomoc prawna - zadzwoń do Stowarzyszenia Aquila
Pomoc prawna - zadzwoń do Stowarzyszenia Aquila

Dostałeś niesłusznie nakaz zapłaty lub pismo z sądu? Zostałeś pozwany przez firmę, która wprowadziła cię w błąd? Twoją sprawą zajmie się Stowarzyszenie Aquila.    ...>

Kurs online na temat zmów przetargowych
Kurs online na temat zmów przetargowych

Skorzystaj ze szkolenia poświęconego prawu konkurencji w zamówieniach publicznych. Dowiedz się, czym jest zmowa przetargowa oraz jakie są sposoby jej wykrywania ...>

Do góry

Zobacz także:
Bezpieczne place zabawICPENEuropejskie Centrum KonsumenckieUE100-lecie odzyskania niepodległości