Tu jesteś: Strona główna > Urząd > Informacje ogólne > Wydarzenia, komentarze
Zaproszenie na Dialog Konsumencki
< poprzedni | następny > 16.11.2021

- Komisja Europejska i Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zapraszają na Dialog Konsumencki „Nowy program na rzecz konsumentów”
- 22 listopada 2021 roku, godz. 15.00-17.30
- Wydarzenie online
Dialog Konsumencki odbędzie się w ramach cyklu spotkań organizowanych przez Komisję Europejską w państwach członkowskich. Celem dialogów jest wysłuchanie i przedyskutowanie z władzami krajowymi i zainteresowanymi stronami, kwestii realizacji „Nowego programu na rzecz konsumentów”. Program określa priorytety polityki i działania na najbliższe pięć lat, które mają zostać wdrożone na szczeblu europejskim i krajowym.
Tematem przewodnim będzie ochrona konsumentów w świecie cyfrowym oraz kwestie zrównoważonego rozwoju i zielonej transformacji. W ramach spotkania odbędzie się debata panelowa z udziałem m.in. przedstawicieli organizacji konsumenckich i biznesowych, a także środowisk akademickich.
Wydarzenie odbędzie się online, w poniedziałek 22 listopada, w godzinach: 15.00 – 17.30
Aby obejrzeć spotkanie na żywo, śledź transmisję na YouTube:
https://streamyourmeeting.eu/consumerdialogue221121/
Password: 221121
Spotkanie będzie prowadzone w języku polskim i angielskim. Zapewniamy tłumaczenie symultaniczne.
Szczegółowe informacje w załączonym zaproszeniu i programie.
Tagi: opinia, dialog konsumencki,
Pliki do pobrania
- Zaproszenie (296,08 KB, pdf, 2021.11.18)
- Program (285,56 KB, pdf, 2021.11.17)
Warto przeczytać
Cały czas zachęcamy do włączania się w akcję. Naszym obecnym partnerom – dziękujemy! ...>
Rzekome obniżki cen, fałszywe opinie konsumentów w sieci, źle oznaczone płatne reklamy w wynikach wyszukiwania? ...>
Czy we wzorcach umów deweloperskich pojawiają się klauzule waloryzujące ceny nieruchomości? ...>
Prezes UOKiK Tomasz Chróstny wydał decyzję, w której nałożył ponad 28 mln zł kary na spółkę BO Energy (wcześniej FG Energy). ...>
Czy treści reklamowe na internetowych serwisach opiniotwórczych i ich profilach w portalach społecznościowych są prawidłowo oznaczane? ...>
8 grudnia 2022 r. wchodzi w życie nowelizacja ustawy o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych. ...>
Prezes UOKiK przeprowadził badanie rynku, w którym sprawdził opłaty pobierane przez sieci handlowe za usługi świadczone, np. logistyczne lub informatyczne, na rzecz dostawców produktów rolno-spożywczych. ...>
Po lekturze Rekomendacji Prezesa UOKiK wiesz już co oznaczać, jak i kiedy w kontekście treści reklamowych w mediach społecznościowych. ...>
Wyszukiwarka
Konsumencie, masz problem?
-
Kontakt
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
pl. Powstańców Warszawy 1
00-950 Warszawa
tel. 22 55 60 800
[SCODE]dW9raWtAdW9raWsuZ292LnBs[ECODE]
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP -
Porady dla konsumentów
- Infolinia Konsumencka, tel. 801 440 220 oraz 222 66 76 76 czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 18:00, opłata wg taryfy operatora.
- [SCODE]cG9yYWR5QGRsYWtvbnN1bWVudG93LnBs[ECODE]
- Rzecznicy konsumentów
- Europejskie Centrum Konsumenckie