Zamknij [x]
Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookie z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie

UOKiK - Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Powiększ czcionkęPomniejsz czcionkęWersja z wysokim kontrastemWersja tekstowaWersja tekstowaKanał RSSPobierz kod QREnglish version

Tu jesteś: Strona główna > Urząd > Informacje ogólne > Wydarzenia, komentarze

Zaproszenie na Dialog Konsumencki

< poprzedni | następny > 16.11.2021

Zaproszenie na Dialog Konsumencki
  • Komisja Europejska i Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zapraszają na Dialog Konsumencki „Nowy program na rzecz konsumentów”
  • 22 listopada 2021 roku, godz. 15.00-17.30
  • Wydarzenie online

Dialog Konsumencki odbędzie się w ramach cyklu spotkań organizowanych przez Komisję Europejską w państwach członkowskich. Celem dialogów jest wysłuchanie i przedyskutowanie z władzami krajowymi i zainteresowanymi stronami, kwestii realizacji „Nowego programu na rzecz konsumentów”. Program określa priorytety polityki i działania na najbliższe pięć lat, które mają zostać wdrożone na szczeblu europejskim i krajowym.

Tematem przewodnim będzie ochrona konsumentów w świecie cyfrowym oraz kwestie zrównoważonego rozwoju i zielonej transformacji. W ramach spotkania odbędzie się debata panelowa z udziałem m.in. przedstawicieli organizacji konsumenckich i biznesowych, a także środowisk akademickich.

Wydarzenie odbędzie się online, w  poniedziałek 22 listopada, w godzinach: 15.00 – 17.30
Aby obejrzeć spotkanie na żywo, śledź transmisję na YouTube:
https://streamyourmeeting.eu/consumerdialogue221121/
Password: 221121

Spotkanie będzie prowadzone w języku polskim i angielskim. Zapewniamy tłumaczenie symultaniczne.
Szczegółowe informacje w załączonym zaproszeniu i programie.

Tagi: opinia, dialog konsumencki,

Pliki do pobrania

 

Warto przeczytać

Stracisz dane, stracisz pieniądze! - moc edukacji
Stracisz dane, stracisz pieniądze! - moc edukacji

Cały czas zachęcamy do włączania się w akcję. Naszym obecnym partnerom – dziękujemy! ...>

#PrawaKonsumenta2023 - Prezes UOKiK mówi "sprawdzam"
#PrawaKonsumenta2023 - Prezes UOKiK mówi "sprawdzam"

Rzekome obniżki cen, fałszywe opinie konsumentów w sieci, źle oznaczone płatne reklamy w wynikach wyszukiwania? ...>

Klauzule podnoszące ceny - Prezes UOKiK sprawdza deweloperów
Klauzule podnoszące ceny - Prezes UOKiK sprawdza deweloperów

Czy we wzorcach umów deweloperskich pojawiają się klauzule waloryzujące ceny nieruchomości? ...>

Nieuczciwe praktyki w fotowoltaice - ponad 28 mln zł kary dla BO Energy
Nieuczciwe praktyki w fotowoltaice - ponad 28 mln zł kary dla BO Energy

Prezes UOKiK Tomasz Chróstny wydał decyzję, w której nałożył ponad 28 mln zł kary na spółkę BO Energy (wcześniej FG Energy). ...>

Oznaczanie reklam w internecie - popularne serwisy pod lupą Prezesa UOKiK
Oznaczanie reklam w internecie - popularne serwisy pod lupą Prezesa UOKiK

Czy treści reklamowe na internetowych serwisach opiniotwórczych i ich profilach w portalach społecznościowych są prawidłowo oznaczane? ...>

Zatory płatnicze - nowelizacja ustawy i najnowsze decyzje
Zatory płatnicze - nowelizacja ustawy i najnowsze decyzje

8 grudnia 2022 r. wchodzi w życie nowelizacja ustawy o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych. ...>

Opłaty okołosprzedażowe - raport UOKiK
Opłaty okołosprzedażowe - raport UOKiK

Prezes UOKiK przeprowadził badanie rynku, w którym sprawdził opłaty pobierane przez sieci handlowe za usługi świadczone, np. logistyczne lub informatyczne, na rzecz dostawców produktów rolno-spożywczych. ...>

Filtr AR "OznaczamReklamy" pomoże wyróżnić treści
Filtr AR "OznaczamReklamy" pomoże wyróżnić treści

Po lekturze Rekomendacji Prezesa UOKiK wiesz już co oznaczać, jak i kiedy w kontekście treści reklamowych w mediach społecznościowych. ...>

Do góry