Zamknij [x]
Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookie z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie

Uwaga! To jest strona archiwalna UOKiK. Aktualna strona znajduje się pod adresem: uokik.gov.pl

UOKiK - Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Powiększ czcionkęPomniejsz czcionkęWersja z wysokim kontrastemWersja tekstowaWersja tekstowaKanał RSSPobierz kod QREnglish version

Tu jesteś: Strona główna > Urząd > Informacje ogólne > Aktualności

Invitation to journalists: European Competition and Consumer Day - 24.11.2011

< poprzedni | następny > 17.11.2011

 

Invitation to journalists: European Competition and Consumer Day

 

24-25 November

Poznań International Fair (14 Głogowska street, Poznań).

 

The Polish Office of Competition and Consumer Protection will hold the European Competition and Consumer Day on 24-25 November in Poznań. The importance of the event is emphasized by the fact that Poland for the first time holds the Presidency of the European Union.

There is a long-lasting tradition that each Presidency organises the European Competition Day. However, the Polish Office of Competition and Consumer Protection decided to go one step further. As the Office deals not only with competition but it also protect consumers’ rights, it was decided that the event will therefore be devoted to the interaction between competition and consumer protection and will be titled “Competition – what’s in it for consumers?”.

Having under one roof experts dealing with antitrust law and consumer protection will enable the participants to ignite interesting debate and hopefully reach new conclusions regarding the benefits that consumers obtain from competition protection. The Polish Office of Competition and Consumer Protection believes that the event will contribute to raising awareness around the issues of distortions of competition, which have been causing serious harm to consumers and the economy. The Office aims to invoke interest and greater attention to both domestic and European competition and consumer issues.

The Agenda of the conference.

  

RSVP before 24 November: press & media accreditation: https://media-accreditation.pl2011.eu.

Further information for journalists: Mr. Maciej Chmielowski  maciej.chmielowski@uokik.gov.pl, ph +48 22 55 60 430.

 


The number of conference participants is limited. Therefore, please contact us as soon as possible.

 

Together with my colleagues, I am looking forward to meeting you in person.

 

Małgorzata Cieloch, Spokesperson for UOKiK
Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa
Tel. +48 22 827 28 92, 55 60 106, 55 60 430
faks +48 22 826 11 86
E-mail: malgorzata.cieloch@uokik.gov.pl

Pliki do pobrania

 

Warto przeczytać

PZPN i Ekstraklasa zmieniają praktyki
PZPN i Ekstraklasa zmieniają praktyki

Po interwencji Prezesa UOKiK, PZPN i  Ekstraklasa SA zmieniły swoje praktyki, które mogły stanowić nadużywanie pozycji dominującej.   ...>

Autocentrum AAA Auto - dwie decyzje Prezesa UOKiK
Autocentrum AAA Auto - dwie decyzje Prezesa UOKiK

Prezes UOKiK Tomasz Chróstny wydał dwie decyzje w sprawie AUTOCENTRUM AAA AUTO – łączna kara to ponad 72 mln zł. ...>

Tucz kontraktowy - dwie decyzje zobowiązujące
Tucz kontraktowy - dwie decyzje zobowiązujące

Po interwencji UOKiK poprawi się sytuacja producentów trzody chlewnej w systemie tuczu kontraktowego.   ...>

Nowe decyzje i postępowania Prezesa UOKiK w sprawie zatorów płatniczych
Nowe decyzje i postępowania Prezesa UOKiK w sprawie zatorów płatniczych

Prezes UOKiK Tomasz Chróstny nałożył kary w łącznej kwocie prawie 8 mln zł na spółki Volkswagen Poznań i Solaris Bus & Coach za tworzenie zatorów płatniczych.   ...>

Decyzja Prezesa UOKiK - kara dla CANAL+
Decyzja Prezesa UOKiK - kara dla CANAL+

Prezes UOKiK nałożył ponad 46 mln zł kary na CANAL+ Polska oraz nakazał zwrot środków konsumentom. ...>

Wakacje.pl - decyzja Prezesa UOKiK
Wakacje.pl - decyzja Prezesa UOKiK

Prezentowane na stronie wakacje.pl ceny wielu wycieczek były nieaktualne lub niepełne – inna cena pokazywała się w wyszukiwarce, a inna po rozwinięciu szczegółów oferty.   ...>

 

  
  

Do góry