Tu jesteś: Strona główna > BIP > Kontrola > Kontrola zewnętrzna > 2007 > Ochrona praw klientów banków i innych instytucji pośrednictwa finansowego w latach 2005 - I połowa 2007
Ochrona praw klientów banków i innych instytucji pośrednictwa finansowego w latach 2005 - I połowa 2007
- Kontrola wewnętrzna
- Kontrola zewnętrzna
- 2019
- 2018
- 2017
- 2016
- 2015
- 2014
- 2013
- 2012
- 2011
- 2010
- 2009
- 2008
- 2007
- Wykonanie budżetu państwa w 2006 roku
- Wprowadzanie do obrotu wyrobów budowlanych
- Ochrona danych osobowych
- Ochrona praw klientów banków i innych instytucji pośrednictwa finansowego w latach 2005 - I połowa 2007
- Zarządzanie systemem monitorowania i kontroli jakości paliw ciekłych oraz nadzoru nad Inspekcją Handlową
- 2006
- 2005
Pliki do pobrania
- Odpowiedź UOKiK na Wystąpienie pokontrolne 04.12.2007 (778,22 KB, pdf, 2016.06.14)
- Wystąpienie pokontrolne 04.12.2007 (387,59 KB, pdf, 2016.06.14)
- Protokół z narady pokontrolnej 26.09.2007 (281,34 KB, pdf, 2016.06.14)
- Protokół kontroli 05.09.2007 (1,93 MB, pdf, 2016.06.14)
Wyszukiwarka
Konsumencie, masz problem?
Znajdź pomoc w swoim mieście
-
Kontakt
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
pl. Powstańców Warszawy 1
00-950 Warszawa
tel. 22 55 60 800
[SCODE]dW9raWtAdW9raWsuZ292LnBs[ECODE]
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP -
Porady dla konsumentów
- Infolinia Konsumencka, tel. 801 440 220 oraz 222 66 76 76 czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 18:00, opłata wg taryfy operatora.
- [SCODE]cG9yYWR5QGRsYWtvbnN1bWVudG93LnBs[ECODE]
- Rzecznicy konsumentów
- Europejskie Centrum Konsumenckie