Zamknij [x]
Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookie z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie

UOKiK - Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Powiększ czcionkęPomniejsz czcionkęWersja z wysokim kontrastemWersja tekstowaWersja tekstowaKanał RSSPobierz kod QREnglish version

Tu jesteś: Strona główna > Instytucje konsumenckie

Instytucje konsumenckie

Konsument, który ma problem z kupionym towarem lub usługą może skorzystać z bezpłatnej pomocy prawnej. Prostą poradę, bez konieczności analizy dokumentów można uzyskać na infolinii konsumenckiej
801 440 220 lub 222 66 76 76 (pon.-pt. 8:00-18:00, opłata wg taryfy operatora), poradę można też uzyskać e-mailowo: [SCODE]cG9yYWR5QGRsYWtvbnN1bWVudG93LnBs[ECODE]. Pomoc w bardziej złożonych sprawach wymaga kontaktu z rzecznikiem konsumentów lub Inspekcją Handlową.

W najbardziej skomplikowanych sprawach - transgranicznych lub branżowych, np. finansowych, telekomunikacyjnych, transportowych, energetycznych - konsument może otrzymać pomoc w wyspecjalizowanych instytucjach.

 


> powrót do wyszukiwarki <

Wyniki dla wyszukiwania wybranego problemu:

 

Infolinia Konsumencka

Infolinia Konsumencka
telefon: 801 440 220 (od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-18:00, opłata wg taryfy operatora)
e-mail:

Do góry