Zamknij [x]
Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookie z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie

UOKiK - Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Powiększ czcionkęPomniejsz czcionkęWersja z wysokim kontrastemWersja tekstowaWersja tekstowaKanał RSSPobierz kod QREnglish version

Tu jesteś: Strona główna > Urząd > Współpraca międzynarodowa > Współpraca dwustronna > Projekty Pomocy Polskiej

Projekty Pomocy Polskiej

Polska pomoc

Polska pomoc to polska współpraca rozwojowa realizowana przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych, na mocy Ustawy z dnia 16 września 2011 r. o współpracy rozwojowej.  MSZ realizuje działania we współpracy z organami administracji rządowej, organizacjami społecznymi oraz lokalnymi podmiotami w krajach partnerskich, a także w ramach organizacji międzynarodowych. Wszystkie działania w ramach Polskiej pomocy są oparte na Wieloletnim Programie Współpracy Rozwojowej, który definiuje działania wspierane przez Polskę pod kątem obszaru i tematu. Plan współpracy rozwojowej w 2021 r. realizuje założenia Wieloletniego programu współpracy rozwojowej na lata 2021–2030 - Solidarność dla rozwoju.

 

UOKiK w projekcie pomocy polskiej w Armenii (2021)

Obecnie  UOKIK realizuje projekt w ramach „Polskiej pomocy” pt. „Wzmocnienie instytucjonalne Republiki Armenii w budowie systemu ochrony konsumentów” (ang. Institutional Strengthening of the Republic of Armenia in Building a Consumer Protection System) jako część planu współpracy rozwojowej w 2021 r.

 

Projekt UOKIK wspiera administrację centralną Komisji Ochrony Konkurencji w Armenii (Competition Protection Commission, CPC) w stosowaniu zasad dobrego rządzenia, poprzez budowanie takich układów instytucjonalnych, które będą wspierać realizację polityki ochrony konsumentów. Polityka ta powinna być oparta na prawidłowej legislacji i doświadczeniach państw Unii Europejskiej. Projekt zakłada realizację działań za pomocą sesji szkoleniowych, wizyt studyjnych oraz analizy istotnych dokumentów legislacyjnych w celu wypracowania zaleceń merytoryczno-prawnych dotyczących wzmocnienia ochrony konsumentów.

 

Najważniejsze linki:

Do góry