Tu jesteś: Strona główna > BIP > Skargi i wnioski
Skargi i wnioski
Ważne:
Skargi i wnioski powinny zawierać imię, nazwisko (nazwę) i adres zamieszkania (siedziby) wnoszącego skargę lub wniosek. Skargi i wnioski niezawierające tych danych pozostawia się bez rozpoznania.
Skarga może dotyczyć w szczególności zaniedbania lub nienależytego wykonania zadań przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów lub jego pracowników, naruszenia praworządności lub interesów skarżących, a także przewlekłego lub biurokratycznego załatwiania spraw. Wnioski mogą dotyczyć w szczególności sprawy ulepszenia organizacji, wzmocnienia praworządności, usprawnienia pracy i zapobiegania nadużyciom, ochrony własności, lepszego zaspokajania potrzeb ludności (art. 227 i 241 Kodeksu postępowania administracyjnego).
Skargi i wnioski do UOKiK
Skargi lub wnioski dotyczące działalności Prezesa UOKiK można składać w jednej z następujących form:
- pocztą elektroniczną na adres [SCODE]dW9raWtAdW9raWsuZ292LnBs[ECODE]
- listownie
- osobiście w kancelarii UOKiK lub w sekretariatach delegatur UOKiK
- ustnie do protokołu - po uprzednim ustaleniu terminu spotkania drogą telefoniczną 22 55 60 163 lub mailową [SCODE]ZHByQHVva2lrLmdvdi5wbA==[ECODE] - w poniedziałki w godz. 15:00 - 17:00; we wtorki, w środy i czwartki w godz. 12:00 - 14:00
- faksem pod numer 22 826 10 36
Ze względu na obowiązujące w UOKiK zasady wprowadzania gości, prosimy osoby zainteresowane osobistym złożeniem skargi lub wniosku do protokołu o kontakt telefoniczny lub mailowy przynajmniej jeden dzień przed planowanym spotkaniem.
Prezes UOKiK lub osoba upoważniona przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w poniedziałki, w godz. 15:30 - 16:30 po uprzednim ustaleniu terminu spotkania drogą telefoniczną 22 55 60 163. Podanie o osobiste spotkanie z Kierownictwem UOKiK powinno być uzasadnione i dotyczyć spraw, które nie mogą zostać rozpatrzone przez Departament Prawny UOKiK.
Ochrona danych osobowych
Skargi i wnioski do KPRM
Skargi lub wnioski dotyczące działalności Prezesa UOKiK należy składać do Prezesa Rady Ministrów w jednej z następujących form:
- pocztą elektroniczną na adres [SCODE]a29udGFrdEBrcHJtLmdvdi5wbA==[ECODE]
- listownie na adres: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa
- ustnie do protokołu - przyjęcia interesantów w sprawach skarg i wniosków odbywają się w siedzibie Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, al. J. Ch. Szucha 14, tel. 222 500 115.
- faksem pod numer 22 694 71 56
Pliki do pobrania
- Informacja w sprawie skarg i wniosków złożonych na działanie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej w 2019 roku
- Informacja w sprawie skarg i wniosków złożonych na działanie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej w 2018 roku
- Informacja w sprawie skarg i wniosków złożonych na działanie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej w 2017 roku
- Informacja w sprawie skarg i wniosków złożonych na działanie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej w 2016 roku
- Informacja w sprawie skarg i wniosków złożonych na działanie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej w 2015 roku
- Informacja w sprawie skarg i wniosków złożonych na działanie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz jednostek nadzorowanych w 2014 roku
- Informacja w sprawie skarg i wniosków na działanie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz jednostek nadzorowanych za rok 2013
- Analiza skarg i wniosków na działanie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz jednostek nadzorowanych za rok 2012
- Analiza skarg i wniosków na działanie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz jednostek nadzorowanych za rok 2011
- Analiza skarg i wniosków na działanie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz jednostek nadzorowanych za rok 2010
- Analiza skarg i wniosków na działanie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz jednostek nadzorowanych za rok 2009
- Analiza skarg i wniosków na działanie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz jednostek nadzorowanych za rok 2008
Rejestr zmian
Data wytworzenia: 2009-12-28 07:19
Zatwierdził: Marta Kozon
Data udostępnienia: 2022-02-01 17:15
Wprowadził: Tomasz Nastulak
Wyszukiwarka
Konsumencie, masz problem?
-
Kontakt
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
pl. Powstańców Warszawy 1
00-950 Warszawa
tel. 22 55 60 800
[SCODE]dW9raWtAdW9raWsuZ292LnBs[ECODE]
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP -
Porady dla konsumentów
- Infolinia Konsumencka, tel. 801 440 220 oraz 222 66 76 76 czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 18:00, opłata wg taryfy operatora.
- [SCODE]cG9yYWR5QGRsYWtvbnN1bWVudG93LnBs[ECODE]
- Rzecznicy konsumentów
- Europejskie Centrum Konsumenckie