Zamknij [x]
Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookie z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie

UOKiK - Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Powiększ czcionkęPomniejsz czcionkęWersja z wysokim kontrastemWersja tekstowaWersja tekstowaKanał RSSPobierz kod QREnglish version

Tu jesteś: Strona główna > BIP > Skargi i wnioski

Skargi i wnioski

Ważne:
Skargi i wnioski powinny zawierać imię, nazwisko (nazwę) i adres zamieszkania (siedziby) wnoszącego skargę lub wniosek. Skargi i wnioski niezawierające tych danych pozostawia się bez rozpoznania.

Skarga może dotyczyć w szczególności zaniedbania lub nienależytego wykonania zadań przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów lub jego pracowników, naruszenia praworządności lub interesów skarżących, a także przewlekłego lub biurokratycznego załatwiania spraw. Wnioski mogą dotyczyć w szczególności sprawy ulepszenia organizacji, wzmocnienia praworządności, usprawnienia pracy i zapobiegania nadużyciom, ochrony własności, lepszego zaspokajania potrzeb ludności (art. 227 i 241 Kodeksu postępowania administracyjnego).

 

Skargi i wnioski do UOKiK

Skargi lub wnioski dotyczące działalności Prezesa UOKiK można składać w jednej z następujących form:

Ze względu na obowiązujące w UOKiK zasady wprowadzania gości, prosimy osoby zainteresowane osobistym złożeniem skargi lub wniosku do protokołu o kontakt telefoniczny lub mailowy przynajmniej jeden dzień przed planowanym spotkaniem.

Prezes UOKiK lub osoba upoważniona przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w poniedziałki, w godz. 15:30 - 16:30 po uprzednim ustaleniu terminu spotkania drogą telefoniczną 22 55 60 163. Podanie o osobiste spotkanie z Kierownictwem UOKiK powinno być uzasadnione i dotyczyć spraw, które nie mogą zostać rozpatrzone przez Departament Prawny UOKiK.

 

Ochrona danych osobowych

Klauzula informacyjna

 

Skargi i wnioski do KPRM

Skargi lub wnioski dotyczące działalności Prezesa UOKiK należy składać do Prezesa Rady Ministrów w jednej z następujących form:

  • listownie na adres: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa
  • ustnie do protokołu - przyjęcia interesantów w sprawach skarg i wniosków odbywają się w siedzibie Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, al. J. Ch. Szucha 14, tel. 222 500 115.
  • faksem pod numer 22 694 71 56

 

Pliki do pobrania

Rejestr zmian

Data wytworzenia: 2009-12-28 07:19
Zatwierdził: Marta Kozon
Data udostępnienia: 2022-02-01 17:15
Wprowadził: Tomasz Nastulak

Do góry