Tu jesteś: Strona główna > Edukacja > Działania - Konsumenci > Takie prawo, że można
Takie prawo, że można
Takie prawo, że można ― pod tym hasłem odbyła się kampania UOKiK informująca o prawach konsumenta (styczeń i październik 2015 r.)
W spotach kampanii ukazano dwa zagadnienia ― 14 dni na odstąpienie od umowy zawartej przez Internet i zasady reklamacji wadliwego towaru. Ponadto materiał zachęcał do wejścia na stronę https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/, na której umieszczone zostały odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, a także przydatne pliki do pobrania, m.in. broszury, ulotki, schematy reklamacyjne oraz wzory formularzy.
Spot reklamowy - zakupy internetowe
Spot reklamowy - zakupy tradycyjne
Spoty były emitowane w telewizji, radiu i Internecie, a także na ekranach LCD w punktach prasowych, bankomatach oraz w komunikacji miejskiej w całym kraju.
W ramach kampanii przygotowane zostały także plakaty prezentujące zasady reklamacji.
Wyszukiwarka
Konsumencie, masz problem?
-
Kontakt
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
pl. Powstańców Warszawy 1
00-950 Warszawa
tel. 22 55 60 800
[SCODE]dW9raWtAdW9raWsuZ292LnBs[ECODE]
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP -
Porady dla konsumentów
- Infolinia Konsumencka, tel. 801 440 220 oraz 222 66 76 76 czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 18:00, opłata wg taryfy operatora.
- [SCODE]cG9yYWR5QGRsYWtvbnN1bWVudG93LnBs[ECODE]
- Rzecznicy konsumentów
- Europejskie Centrum Konsumenckie