
- Parki rozrywki, linowe, wodne… Czy zakup biletu oznacza akceptację regulaminu? Kto odpowiada za rzeczy pozostawione w szatni?
- Co jeśli w regulaminie są zapisy sprzeczne z dobrymi obyczajami i rażąco naruszą interesy konsumentów? To klauzule niedozwolone – są nieważne i nie obowiązują.
- Jeśli karuzela nie działała albo rollercoaster cały dzień był „chwilowo zamknięty” a nie było informacji o tym przy zakupie biletu – pamiętaj o prawie do reklamacji.
Informacje dla mediów
603 124 154 | |
biuroprasowe@uokik.gov.pl | |
![]() | pl. Powstańców Warszawy 1 00-950 Warszawa |
Obserwuj nas
Pomoc dla konsumentów
801 440 220 | 222 66 76 76 opłata wg taryfy operatora | |
poradydlakonsumentow.pl formularz kontaktowy | |
![]() | Rzecznicy Konsumentów w twoim mieście lub powiecie |
![]() | Inspekcja Handlowa w twoim województwie |