Rozrywka na własną odpowiedzialność?
  • Parki rozrywki, linowe, wodne… Czy zakup biletu oznacza akceptację regulaminu? Kto odpowiada za rzeczy pozostawione w szatni?
  • Co jeśli w regulaminie są zapisy sprzeczne z dobrymi obyczajami i rażąco naruszą interesy konsumentów? To klauzule niedozwolone – są nieważne i nie obowiązują.
  • Jeśli karuzela nie działała albo rollercoaster cały dzień był „chwilowo zamknięty” a nie było informacji o tym przy zakupie biletu – pamiętaj o prawie do reklamacji.

Informacje dla mediów

telefon 603 124 154
mail biuroprasowe@uokik.gov.pl
adrespl. Powstańców Warszawy 1  
00-950 Warszawa
Obserwuj nas
instagram X youtube @UOKiKgovPL

Pomoc dla konsumentów

baseline-phone801 440 220 | 222 66 76 76  
opłata wg taryfy operatora  
www poradydlakonsumentow.pl
formularz kontaktowy
adres
 
Rzecznicy Konsumentów  
w twoim mieście lub powiecie  
adres
 
Inspekcja Handlowa  
w twoim województwie  

Plik do pobrania