Ty też masz wpływ! Poradnik UOKiK
  • Darmowe próbki, a może bezpłatne subskrypcje? Limitowana oferta? Ekspert gorąco poleca…
  • Różne formy, te same techniki – wpływania na ludzi. Jak im nie ulegać?
  • Ty też masz wpływ! Jak nie ulegać marketingowym sztuczkom – przeczytaj poradnik UOKiK.


Różne formy, te same techniki – wywierania wpływu na ludzi. Konsumenci mają kupować i realizować cele sprzedażowe marek – to stare zasady marketingu. Przed Dniem Konsumenta, przypadającym 15 marca, przypominamy o tym, jaką siłą jesteśmy my – kupujący.

Ty też masz wpływ! Poradnik UOKiK – sprawdź, jak rozpoznawać marketingowe sztuczki i im nie ulegać. Przeczytaj i podaj dalej porady, które przygotowaliśmy na podstawie „Wywierania wpływu na ludzi” Roberta B. Cialdiniego.

Informacje dla mediów

telefon 603 124 154
mail biuroprasowe@uokik.gov.pl
adrespl. Powstańców Warszawy 1  
00-950 Warszawa
Obserwuj nas
instagram X youtube @UOKiKgovPL

Pomoc dla konsumentów

baseline-phone801 440 220 | 222 66 76 76  
opłata wg taryfy operatora  
www poradydlakonsumentow.pl
formularz kontaktowy
adres
 
Rzecznicy Konsumentów  
w twoim mieście lub powiecie  
adres
 
Inspekcja Handlowa  
w twoim województwie  

Plik do pobrania