
- Darmowe próbki, a może bezpłatne subskrypcje? Limitowana oferta? Ekspert gorąco poleca…
- Różne formy, te same techniki – wpływania na ludzi. Jak im nie ulegać?
- Ty też masz wpływ! Jak nie ulegać marketingowym sztuczkom – przeczytaj poradnik UOKiK.
Różne formy, te same techniki – wywierania wpływu na ludzi. Konsumenci mają kupować i realizować cele sprzedażowe marek – to stare zasady marketingu. Przed Dniem Konsumenta, przypadającym 15 marca, przypominamy o tym, jaką siłą jesteśmy my – kupujący.
Ty też masz wpływ! Poradnik UOKiK – sprawdź, jak rozpoznawać marketingowe sztuczki i im nie ulegać. Przeczytaj i podaj dalej porady, które przygotowaliśmy na podstawie „Wywierania wpływu na ludzi” Roberta B. Cialdiniego.
Informacje dla mediów
603 124 154 | |
biuroprasowe@uokik.gov.pl | |
![]() | pl. Powstańców Warszawy 1 00-950 Warszawa |
Obserwuj nas
Pomoc dla konsumentów
801 440 220 | 222 66 76 76 opłata wg taryfy operatora | |
poradydlakonsumentow.pl formularz kontaktowy | |
![]() | Rzecznicy Konsumentów w twoim mieście lub powiecie |
![]() | Inspekcja Handlowa w twoim województwie |