W barze, knajpie, restauracji – kontrola Inspekcji Handlowej
  • Sprawdziliśmy 626 lokali gastronomicznych – w 75 proc. stwierdziliśmy nieprawidłowości.
  • Najwięcej dotyczyło uwidaczniania cen: braku cennika i ilości potrawy lub napoju. Stwierdziliśmy też nierzetelną obsługę – porcje były za małe lub użyto innego składnika niż zadeklarowany w menu.
  • Usługa gastronomiczna musi być zgodna z zamówieniem. Jeśli tak nie jest – masz prawo do reklamacji!

Informacje dla mediów

telefon 603 124 154
mail biuroprasowe@uokik.gov.pl
adrespl. Powstańców Warszawy 1  
00-950 Warszawa
Obserwuj nas
instagram X youtube @UOKiKgovPL

Pomoc dla konsumentów

baseline-phone801 440 220 | 222 66 76 76  
opłata wg taryfy operatora  
www poradydlakonsumentow.pl
formularz kontaktowy
adres
 
Rzecznicy Konsumentów  
w twoim mieście lub powiecie  
adres
 
Inspekcja Handlowa  
w twoim województwie  

Pliki do pobrania