Zamknij [x]
Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookie z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie

UOKIK - Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Powiększ czcionkęPomniejsz czcionkęWersja z wysokim kontrastemWersja tekstowaWersja tekstowaKanał RSSPobierz kod QREnglish version

Tu jesteś: Strona główna > Zgłoś problem

Zgłoś problem

W przypadku wystąpienia problemów technicznych z działaniem stron internetowych Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów prosimy o kontakt na adres mailowy [SCODE]d2VibWFzdGVyQHVva2lrLmdvdi5wbA==[ECODE] lub za pomocą poniższego formularza kontaktowego. Administratorzy nie udzielają porad konsumenckich.

Zgodnie z obowiązującym prawem, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów nie udziela pomocy w indywidualnych sprawach, a jedynie podejmuje działania w przypadku naruszenia zbiorowych interesów konsumentów. Konsumenci, którzy chcą do UOKiK zgłosić skargę mogącą być podstawą do wszczęcia postępowania administracyjnego w sprawie naruszenia zbiorowych interesów konsumentów, powinni złożyć ją na piśmie pod adresem Urzędu.

W sprawach indywidualnych bezpłatną pomoc prawną konsumenci mogą uzyskać u miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów lub w jednej z organizacji konsumenckich (Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

 

 


Formularz

Do góry

Zobacz także:
Bezpieczne place zabawICPENKonkurs na prace magisterskie i doktorskieEuropejskie Centrum KonsumenckieUE