Tu jesteś: Strona główna > Edukacja > Edukacja - Konsumenci > Sprawdzaj, czytaj, pytaj!
Sprawdzaj, czytaj, pytaj!
Kampania społeczna Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów miała zwrócić uwagę na nasilone zagrożenie nieuczciwymi praktykami rynkowymi i oszustwami.
Ze skarg konsumentów wynika, że do wielu osób kierowane są oferty alternatywnych inwestycji finansowych, które fałszywie obiecują szybki zysk bez ryzyka. Konsumenci namawiani są także na produkty lub usługi, które fałszywie obiecują ochronę zdrowia lub leczenie.
UOKiK przygotował dwa spoty ostrzegające przed tego typu praktykami.
Kampania trwała od 15 lipca do 20 grudnia 2020 r.
Więcej informacji:
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Departament Komunikacji
tel. 22 55 60 246
e-mail: [SCODE]ZGtAdW9raWsuZ292LnBs[ECODE]
Wyszukiwarka
Konsumencie, masz problem?
-
Kontakt
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
pl. Powstańców Warszawy 1
00-950 Warszawa
tel. 22 55 60 800
[SCODE]dW9raWtAdW9raWsuZ292LnBs[ECODE]
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP -
Porady dla konsumentów
- Infolinia Konsumencka, tel. 801 440 220 oraz 222 66 76 76 czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 18:00, opłata wg taryfy operatora.
- [SCODE]cG9yYWR5QGRsYWtvbnN1bWVudG93LnBs[ECODE]
- Rzecznicy konsumentów
- Europejskie Centrum Konsumenckie