
- Kampania edukacyjna #OznaczamReklamy znalazła się w finale Złotych Spinaczy – największego konkursu PR w Polsce: 482 zgłoszenia, 108 nominowanych, 35 kategorii.
- Wróciliśmy z brązem w kategorii walka z dezinformacją. Cieszymy się, że nasze działania zostały docenione.
- Widzimy, że wywołujemy zmiany nie tylko na rynku influencer marketingu, ale też w postrzeganiu działań administracji publicznej. To już trzecia nagroda w tym roku po NOIZZ Zmiany ’22 i Influencers Live Award. Dziękujemy!
Informacje dla mediów
603 124 154 | |
biuroprasowe@uokik.gov.pl | |
![]() | pl. Powstańców Warszawy 1 00-950 Warszawa |
Obserwuj nas
Pomoc dla konsumentów
801 440 220 | 222 66 76 76 opłata wg taryfy operatora | |
poradydlakonsumentow.pl formularz kontaktowy | |
![]() | Rzecznicy Konsumentów w twoim mieście lub powiecie |
![]() | Inspekcja Handlowa w twoim województwie |