Tu jesteś: Strona główna > Urząd > Informacje ogólne > Badania społeczne
Badania społeczne
Raporty z badań zrealizowanych na zlecenie UOKiK
- Reklama w kontekście działań influencerów (listopad 2022)
- Fałszowanie opinii w internecie - raport z badania PBS (październik 2020)
- Aplikacje finansowe - doświadczenia konsumentów - Raport PBS Sp. z o.o. dla UOKiK (październik 2020)
- Platformy internetowe - Raport Kantar dla UOKiK (grudzień 2019)
- Inwestycje Polaków - Raport KANTAR dla UOKiK (grudzień 2018)
- Opinie i doświadczenia konsumentów w zakresie występowania podwójnej jakości produktów - Raport z badania Kantar dla UOKiK (grudzień 2017)
- Konsument na wakacjach - Raport TNS Polska dla UOKiK (czerwiec 2016)
- Postawy konsumentów wobec produktów finansowych w kontekście tzw. polisolokat - Raport TNS Polska dla Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (styczeń 2016)
- Konsument na wakacjach - Raport Instytutu Badawczego IPC dla Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (czerwiec 2014)
- Polubowne rozstrzyganie sporów konsumenckich w Polsce - raport UOKiK (maj 2014)
- Renta za mieszkanie - Raport z badania opinii społecznej (październik 2013)
- Konsument na rynku gazu sieciowego - Badanie TNS Polska (marzec 2013)
Wyszukiwarka
Konsumencie, masz problem?
Znajdź pomoc w swoim mieście
-
Kontakt
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
pl. Powstańców Warszawy 1
00-950 Warszawa
tel. 22 55 60 800
[SCODE]dW9raWtAdW9raWsuZ292LnBs[ECODE]
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP -
Porady dla konsumentów
- Infolinia Konsumencka, tel. 801 440 220 oraz 222 66 76 76 czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 18:00, opłata wg taryfy operatora.
- [SCODE]cG9yYWR5QGRsYWtvbnN1bWVudG93LnBs[ECODE]
- Rzecznicy konsumentów
- Europejskie Centrum Konsumenckie