Zamknij [x]
Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookie z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie

UOKiK - Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Powiększ czcionkęPomniejsz czcionkęWersja z wysokim kontrastemWersja tekstowaWersja tekstowaKanał RSSPobierz kod QREnglish version

Tu jesteś: Strona główna > Pomoc publiczna > Sprawozdawczość > Sporządzanie sprawozdań z wykorzystaniem aplikacji SHRIMP

Sporządzanie sprawozdań z wykorzystaniem aplikacji SHRIMP

Informacje podstawowe

Podmioty udzielające pomocy, zgodnie z ustawą z dnia 30 kwietnia 2004 r. o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 702)są zobowiązane do przedstawiania Prezesowi UOKiK sprawozdań o udzielonej pomocy publicznej lub informacji o nieudzielonej pomocy publicznej.

Zgodnie z § 2. ust. 1. rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2019 r. w sprawie sposobu udzielania dostępu do aplikacji SHRIMP (Dz.U. z 2019 r. poz. 2520)  wszystkie podmioty udzielające pomocy inne niż organ Krajowej Administracji Skarbowej  przekazują sprawozdania o udzielonej pomocy albo informacje o nieudzieleniu pomocy z wykorzystaniem aplikacji SHRIMP.

 
 
    Drukuj pytanie
  1. Rozwiń odpowiedź Procedura przystąpienia do aplikacji SHRIMP i aktualizacja danych

    1. Pobierz formularz zgłoszeniowy.
    2. Po jego dokładnym i kompletnym wypełnieniu (Instrukcja wypełniania formularza zgłoszeniowego) prześlij go do UOKiK w wersji elektronicznej albo papierowej:

      a) w przypadku wysyłki elektronicznej - prześlij na adres ePUAP:
      /UOKiK/SkrytkaESP

      albo

      b) w przypadku wysyłki papierowej - prześlij na adres pocztowy:
      Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
      Departament Monitorowania Pomocy Publicznej
      00-950 Warszawa

      Plac Powstańców Warszawy 1

      Adres odbiorcy znajduje się także na formularzu zgłoszeniowym.

      Uwaga:
      - W przypadku wysyłki elektronicznej należy załączyć formularz podpisany cyfrowo albo skan formularza podpisanego tradycyjnie.
       
    3. Login i hasło dostępu do aplikacji SHRIMP zostaną przesłane pocztą elektroniczną na adres użytkownika wpisany w formularzu w ciągu 40 dni od dnia otrzymania kompletnego wniosku.

    W przypadku zmiany jakichkolwiek danych zgłoszonych we wniosku, należy pobrać, wypełnić i przesłać formularz aktualizacyjny. zaznaczając w części A formularza pole "aktualizacja danych".  Użytkownik główny aplikacji może wypełnić formularz aktualizacyjny bezpośrednio w aplikacji SHRIMP2 w zakładce Konto użytkownika/aktualizacja danych.

  2. Drukuj pytanie
  3. Rozwiń odpowiedź Pliki pomocne przy sporządzaniu sprawozdań i instrukcje

    Rozporządzenia sprawozdawcze

    Instrukcje

    Wykazy

    Pomocnicze formularze

  4. Drukuj pytanie
  5. Rozwiń odpowiedź Praca z aplikacją SHRIMP - najczęstsze problemy i ich rozwiązania

Do góry